English

تسلیت رئیس دیوان عدالت اداری به جان باختن دریانوردان ایرانی

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی جانفشانی دریانوردان ایرانی در راه خدمت به کشور را ارزشمند دانست و به عموم ملت ایران و بویژه به خانواده این عزیران تسلیت گفت.

تسلیت رئیس دیوان عدالت اداری به جان باختن دریانوردان ایرانی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم بهرامی، رئیس دیوان عدالت اداری در سخنان پیش از دستور در نشست هفتگی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با اشاره به حادثه غمبار آتش گرفتن کشتی حامل میعانات گازی ایران به مقصد کره جنوبی، جان باختن شهادت گونه خدمه کشتی سانچی را تسلیت گفت و این حادثه را برای ملت ایران رخدادی تلخ قلمداد کرد.

رئیس دیوان عدالت اداری تصریح کرد: کسانی که تجربه سفرهای طولانی و کاری دریایی را دارند، می دانند که این سفرها، بسیار دشوار و توأم با سختی های مختلف، از جمله دوری از خانواده است.

سانچی

وی گفت:دریانوردان ایرانی در این سفرها به شوق خدمت به کشور سختی ها را به جان می خرند و این امر در مورد کشتی هایی که محموله های قابل اشتعال، مثل میعانات نفتی و گازی دارند، با مخاطرات بیشتری توام است.
 
حجت الاسلام و المسلمین بهرامی، جان باختن شهادت گونه دریانوردان  ایرانی را در راه خدمت به کشور،به عموم ملت ایران و بویژه به خانواده این عزیران تسلیت گفت و برای بازماندگان صبر و اجر آرزو کرد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی