English

عضو کمیته برنامه و بودجه شورای شهر تهران:

مهمترین انتظار شورا از شهردار رعایت قانون و مصوبات شوراست

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از شهردار و مدیران شهری خواست تا مصوبات شورای شهر تهران را به درستی اجرا کنند.

مهمترین انتظار شورا از شهردار رعایت قانون و مصوبات شوراست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مجید فراهانی در تذکر پیش از دستور خود در سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با بیان این مطلب افزود: اجرای به موقع بند ۲ مصوبه شورای پنجم «سیاست های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ شهرداری تهران» که در جلسه امروز تقدیم هیئت رئیسه شورا شد، ضروری است.

وی با بیان اینکه رعایت قانون و اجرای مصوبات شورا مهم ترین انتظار اعضاء شورا از شهردار محترم و مدیران شهرداری تهران است، ادامه داد: با رعایت و اجرای دقیق و به موقع مصوبات شورا زمینه اداره هر چه بهتر شهر و شهرداری تهران فراهم می شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران بیان کرد: بر همین اساس و به منظور تاکید بر اجرای دقیق و به موقع تکالیف قانونی به‌ عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند 3 ماده 71 قانون شوراهای اسلامی کشور،درباره اجرای لزوم اجرای به موقع  بند2 مصوبه شورای پنجم «سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال 1397 شهرداری تهران» به شماره 20345 مورخ 29/08/1396  به شهرداری تهران تذکر می دهم.

فراهانی با اشاره به اینکه براساس بند 2 مصوبه یاد شده شهرداری تهران مکلف به ارائه گزارش عملکرد برش سال سوم و شش ماهه سال چهارم برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران است، یادآور شد: این گزارش شامل گزارش عملکرد طرح‌ها و پروژه‌های تکمیل شده، نیمه تمام و اقدام نشده، به همراه اهداف کمی برنامه‌ها، سنجه‌ها و شاخص‌های اندازه‌گیری عملکرد تا 15 دی‌ماه سال‌جاری بوده است،که متاسفانه علی رغم گذشت نزدیک به 10 روز از مهلت مقرر شاهد اقدام و ارائه گزارش از سوی شهرداری تهران نبوده ایم که شایسته است اقدام لازم از سوی شهرداری در اسرع وقت صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه