English

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران:

بهتر است پادگان‌ها در شهر بمانند /پادگان ۰۶ پاسداران را به بیرون از شهر منتقل نکنید!

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران پبشنهاد داد بهتر است که پادگان ها داخل شهر بمانند.

بهتر است پادگان‌ها در شهر بمانند /پادگان 06 پاسداران را به بیرون از شهر منتقل نکنید!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، محمد سالاری در سی و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر قرار است که پادگان 06 ارتش به مساحت 50 هکتار از منطقه پاسداران خارج شود، اگر قرار است که بیش از یک میلیون مترمربع‌ در این محل بارگذاری‌ شود، این موضوع ترافیک محدوده را بحرانی‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: محدوده خیابان پاسداران و دولت به لحاظ سرانه ترافیک وضعیتی بحرانی دارد،اگر قرار باشد‌ پادگان به خارج از شهر برود‌ و چندین برابر بارگذاری‌ شود، بهتر است که پادگان‌ها در شهر بمانند‌.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در طرح جایگزینی‌ این پادگان سهم شهرداری‌ 30 درصد و سهم طرف دیگر 70 درصد است‌، بیان کرد: از شهرداری می‌خواهم با این کار مخالفت کند تا این پروژه‌ اجرا نشود.

وی همچنین به مسئله ساختمان پالادیوم‌ اشاره کرد ویادآور شد: در زمان همین مدیریت شهری با شهردار‌ منطقه‌ قراردادی‌ بسته شد که از طریق‌ پل‌ این ساختمان‌ به ساختمان روبرویی‌ متصل شود.

به گفته سالاری؛ چون این قرارداد صحیح نیست‌، باید جلوی ادامه کار‌ گرفته شود و از شهرداری می‌خواهم هر چه زودتر نسبت به آن اقدام کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه