English

رئیس شورای شهر تهران:

بررسی عملکرد شهرداری در دوره قبل به اختیارات قانونی بیشتری نیاز دارد/ نباید بدون انصاف دوره قبلی مدیریت شهری را نقد کرد

رئیس شورای شهر تهران گفت: بررسی دقیق عملکرد دوره گذشته شهرداری از جمله معاونت اقتصادی، منابع انسانی، حمل و نقل، معماری و شهرسازی، فنی و عمران، خدمات اجتماعی و فرهنگی، سلامت اداری و مساله تاب اوری شهر در بحران نیاز به زمان و اختیارات قانونی بیشتری دارد تا گزارش مبسوط تری ارائه شود.

بررسی عملکرد شهرداری در دوره قبل به اختیارات قانونی بیشتری نیاز دارد/ نباید بدون انصاف دوره قبلی مدیریت شهری را نقد کرد

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری موج، محسن هاشمی رفسنجانی در ابتدای سی و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر تهران با بیان این مطلب افزود: 140 روز از زمان انتصاب دکتر نجفی به سمت شهردار تهران با اجماع بی نظیر اعضای شورای شهر تهران می‌گذرد و همانطور که در دستور جلسه آمده مقرر شده تا شهردار پایتخت مطابق مصوبه شورای شهر سند تحویل و تحول شهرداری در پایان دوره چهارم و اتمام دوره پیشین شهرداری به شورا ارائه کند.

وی ادامه داد: بررسی دقیق عملکرد دوره گذشته شهرداری از جمله معاونت اقتصادی، منابع انسانی، حمل و نقل، معماری و شهرسازی، فنی و عمران، خدمات اجتماعی و فرهنگی، سلامت اداری و مساله تاب آوری شهر در بحران نیاز به زمان و اختیارات قانونی بیشتری دارد تا گزارش مبسوط تری ارائه شود.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه به منظور بررسی بودجه شهرداری تهران  زمان کمی در اختیار داریم، بیان کرد: به لحاظ قانونی نیز اختیارات کمی داریم که امیدواریم در آینده این معضل رفع شود.

به گفته هاشمی رفسنجانی؛ نگاه ما باید نسبت به گذشته واقع بینانه باشد و رویکرد افراط و تفریط باید از مدیریت شهری حذف شود و نباید همه چیز را سفیدنمایی کنیم و به آن جنبه تبلیغاتی بدهیم.

وی با بیان اینکه قطعا به روند فعالیت ما در شورای شهر تهران نیز انتقاداتی وارد است، خاطرنشان کرد: نباید سیاست های انقباضی در شهرداری اقتصاد و مدیریت شهری را به رکود بکشد. روزمرگی در این مسائل می‌تواند مشکلاتی را برای شهر ایجاد کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه