English

سردار رادان:

باید ناجای مدرن داشته باشیم تا بتوانیم پاسخگوی مطالبات مردم باشیم

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: باید ناجای مدرن داشته باشیم تا بتوانیم پاسخگوی مطالبات مردم باشیم. پلیس ما باید به یک پلیس مجاهد مسئول تبدیل شود.

باید ناجای مدرن داشته باشیم تا بتوانیم پاسخگوی مطالبات مردم باشیم

به گزارش خبرگزاری موج، در نشست خبری همایش ملی تمدن نوین اسلامی ناجا که امروز(شنبه) برگزار شد، احمدرضا سردار رادان رئیس مرکز راهبردی ناجا اظهار کرد: همایش ملی تمدن نوین اسلامی ناجا چهارشنبه برگزار می‌شود که برای این همایش ٣٦٠ چکیده و ٢٠٠ مقاله به دست ما رسیده است.

وی بیان کرد:  مرکز مطالعات راهبردی ناجا از سال ٩٤ راه اندازی شد و در حال حاضر یکی از جوان‌ترین مجموعه‌های پلیس است و امروز به یکی از فعال‌ترین مراکز راهبردی تبدیل شده است.

سردار رادان افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از دستاورد‌ها و رویش‌های انقلاب اسلامی، دو ماموریت بسیار مهم دارد از جمله این ماموریت‌ها حفاظت و صیانت از انقلاب و دستاورد‌های آن و همچنین پاسداری از ناجا است.

یکی از رویکردهای ناجا معرفی معماری آینده ناجا است

وی بیان کرد: یکی از رویکرد‌های ناجا این است که با بهره گیری از تمدن نوین ناجا معماری آینده ناجا را معرفی کنیم.

سردار رادان گفت: رهبر معظم انقلاب مراحل انقلاب را در ٥ مسیر عنوان کرده‌اند که به ترتیب انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، کشور و تمدن نوین اسلامی است و در این میان ناجا به دنبال رویکرد تمدن نوین اسلامی است و در این راستا با شناسایی نخبگان و اندیشمندان به همکاری مداوم با این افراد پرداختیم.

وی بیان کرد: ما اگر به دنبال معماری ناجا هستیم به این دلیل است که ناجا را ناجای مدرن کنیم. این ناجا در زمان خود نمی‌تواند محدود باشد، چرا که سطح دانش، بصیرت و حتی مطالبات مردم در این دو دهه افزایش یافته است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا عنوان کرد: ما باید ناجای مدرن داشته باشیم تا بتوانیم پاسخگوی مطالبات مردم باشیم. پلیس ما باید به یک پلیس مجاهد مسئول تبدیل شود و هر پلیس یک مهندس باشد، چرا که پلیس مجاهد مسئول در هر حوزه عملکرد خوبی خواهد داشت.

پلیس به دنبال این نیست که ضابطه قضایی را از دست بدهد

وی گفت: پلیس هیچگاه به دنبال این نیست که ضابطه قضایی را از دست بدهد، چرا که اگر ضابطه قضایی که یک موهبت است از ناجا گرفته شود، ناجا در انجام وظایف به درستی نمی‌تواند عمل کند.

سردار رادان با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی یک مجاهد فی سبیل الله است، اظهار کرد: پلیس به عنوان ضابطه قضایی وقتی مجاهدانه عمل کند، فراتر از یک پلیس نقش آفرینی می‌کند.

وی در پایان بیان کرد: اگر هر دستگاه یا سازمانی خود را به روز یا بازسازی نکند، محکوم به ویرانی است و آینده مبهمی دارد و سازمان‌هایی که بخواهند درجا بزنند دیگر پاسخگو نیستند و مردم به وجود چنین سازمانی نیاز ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه