English

فرماندار تهران:

تربیت نیروی انسانی به عنوان سرمایه یک کشور است

فرماندار تهران گفت: تربیت نیروی انسانی به عنوان سرمایه یک کشور است که در خراسان‌جنوبی به واسطه سمن‌ها، صندوق‌ها و تعاونی‌هایی که تشکیل شده و شعبه‌های مختلفی که دارند، این نیروی انسانی وجود دارد.

تربیت نیروی انسانی به عنوان سرمایه یک کشور است

به گزارش خبرگزاری موج، عیسی فرهادی در خصوص بارندگی در تهران گفت: در 47 سال گذشته کمترین میزان آب را داشته ایم و اگر بارندگی در تهران به همین روند باشد بیش از نیمی از مردم تهران فاقد آب شرب خواهند بود .

فرماندار تهران در جلسه شورای اداری خراسان‌جنوبی با حضور استانداران ادوار خراسان، اظهار کرد: در استان خراسان‌جنوبی چند ارزش وجود دارد که در کشور کمتر دیده می‌شود.

وی اظهار کرد: خراسان‌جنوبی ظرفیت‌های بسیاری دارد و زیرساخت‌های بسیاری در استان ایجاد شده است.

فرهادی افزود:  وجدان کاری که در مردم متدین و پرکار این استان دیده می‌شود و تربیت نیروی انسانی، از ارزش‌های خراسان‌جنوبی است.

تربیت نیروی انسانی به عنوان سرمایه یک کشور است

فرماندار تهران بیان کرد: تربیت نیروی انسانی به عنوان سرمایه یک کشور است که در خراسان‌جنوبی به واسطه سمن‌ها، صندوق‌ها و تعاونی‌هایی که تشکیل شده و شعبه‌های مختلفی که دارند، این نیروی انسانی وجود دارد.

وی افزود: مردمان بیرجند و خراسان‌جنوبی با قناعتی که دارند ماندگارتر بوده و باید کاری انجام دهیم که جمعیت در استان بماند.

فرماندار تهران ادامه داد: زیرساخت‌های خوبی در استان ایجاد شده از جمله فرودگاه، دو بانده شدن جاده‌ها، احداث کارخانه سیمان باقران، فولاد قاین و گازرسانی که ظرف 11 ماه انجام شد.

فرهادی بیان کرد: کارهای بزرگی در استان انجام شده اما برای ماندگاری جمعیت کارهای بزرگتری از جمله ایجاد گلخانه‌ها، اشتغال و توجه به صنایع دستی باید مورد توجه باشد.

وی یادآورشد: با توجه به وجود چهار بازارچه مرزی متاسفانه استفاده بهینه از این مزیت نداشته‌ایم که امیدواریم با وجود نیروهای دلسوز و پیگیری‌های استاندار خراسان‌جنوبی شاهد رشد استان باشیم.

به گزارش خبرگزاری موج،  بخش قابل توجهی از تأمین آب شرب کلانشهر تهران از طریق ذخایر آب پشت سدهای طالقان، امیرکبیر، ماملو، لار و لتیان صورت می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه