English

سردار اشتری:

فتنه های دشمن با برخورداری از فرهنگ ایثار و شهادت خنثی شده است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: بعد از دفاع مقدس شاهد فتنه‌های زیادی بودیم که تاکنون تمام آنها با برخورداری از فرهنگ ایثار و شهادت خنثی شده است.

فتنه های دشمن با برخورداری از فرهنگ ایثار و شهادت خنثی شده است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: توسعه فرهنگ دفاع مقدس تضمین کننده نظام اسلامی است یعنی ما هر مقدار که روحیه ایثارگری، شهادت و جهاد را ترویج دهیم هم انقلاب و نظام بیمه می شود و هم جامعه پیشرفت می کند.

فرمانده ناجا افزود: به طور حتم ارتقای روحیه شهادت طلبی و ایثار می تواند ما را از آسیب ها و چالش ها در امان نگهدارد و دشمنان را مایوس و دلسرد کند و الحمدلله میزان این روحیه و فرهنگ در نسل جوان بسیار بالاست که می توان اثرات مثبت آن را در همه عرصه ها در کشور مشاهده کرد.

سردار اشتری یادآور شد: در دوران دفاع مقدس حضرت امام خمینی (ره) فرمودند «این جنگ برای ما نعمت بود» با توجه به اینکه رزمندگان اسلام همگی سخنان ایشان را حکیمانه می دانستند، این موضوع را در آن زمان پذیرفتند، اما در حال حاضر و بعد از گذشت سال ها می شود بهتر به عمق سخن فرهیخته ایشان پی برد.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: ما بعد از دوران دفاع مقدس شاهد بروز توطئه و فتنه‌های زیادی علیه جمهوری اسلامی بودیم که تاکنون همگی این تهدیدها با برخورداری از فرهنگ ایثار و شهادت خنثی شده است.

فرمانده ناجا تاکید کرد: به طور قطع همه کسانی که در عرصه‌های مختلف به موفقیت و پیشرفت می رسند با وام گرفتن از همین روحیه شهادت طلبی و ایثار است و می توان این موضوع را بسط داد چراکه وقتی حتی به زندگی دانشمندان موفق کشور دقت می‌کنیم، می بینیم که آنان حسرت داشتند که ای کاش در دوران دفاع مقدس بودند و افتخار شهادت نصیب‌شان می‌شد.

سردار اشتری بیان کرد: هدف اصلی بنیاد حفظ آثار، نشر و ارزش‌های دفاع مقدس تحقیق، شناسایی، جمع آوری، نگهداری، تدوین آثار مکتوب و غیر مکتوب فرهنگی، تاریخی، هنری، علمی و انجام امور مربوط به حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس است که برکات و تاثیرات مثبت فعالیت شما در این بنیاد به خوبی در جامعه مشهود است.

وی اضافه کرد: آثار فرهنگی دفاع مقدس به قدری تاثیرگذار است که یک جوان حتی با خواندن یک کتاب یا تماشای یک فیلم متحول می شود، پس باید این موضوع را جدی بگیریم که در راه بسط و گسترش فرهنگ رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس همگی دست به دست هم داده و با تمام توان در گسترش این فرهنگ غنی اسلامی تلاش کنیم.

سردار اشتری با بیان اینکه امروز روحیه شهادت طلبی و ایثار در نسل جوان و مردم بالاست، خاطر نشان کرد: از این بابت باید خدا را شاکر باشید که افتخار این خدمت رسانی را نصیب شما کرده است.

لازم به ذکر است؛ در این مراسم سردار اشتری از نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که در باغ موزه دفاع مقدس بر پا شده بود به همراه سردار کارگر رئیس بنیاد و جمعی از فرماندهان و مدیران عالی رتبه کشوری و لشکری بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه