English

حجت الاسلام و المسلمین فراتی:

همایش پیشگیری از وقوع جرم به زودی برگزار می‌شود

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران گفت: همکاران ما در سازمان قضایی نیروهای مسلح برنامه‌های خوبی را در راستای کاهش جرم در سراسر کشور اجرا کرده اند که در همین زمینه به زودی همایش پیشگیری از وقوع جرم برگزار می‌شود.

همایش پیشگیری از وقوع جرم به زودی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی فراتی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران در همایش بسیج، اقتدار و قانون مداری (رعایت حقوق شهروندی) که امروز (سه شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مشکلات ما در سازمان قضایی نیروهای مسلح و بسیج نداشتن شناخت از قوانین و فقدان آموزش کافی قوانین و مقررات است و برخی از نیروها حدود اختیارات خود را از قوانین نمی‌دانند.

وی افزود: دومین مشکل ما در نیروهای مسلح و مجموعه نظام فقدان نظارت کافی است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران گفت: در نهج البلاغه 79 نامه موجود است که 11 نامه امور مربوط به قضات و نظارت بر رفتار آن‌ها است.

حجت الاسلام و المسلمین فراتی با بیان اینکه اگر بتوانیم حوادث را درست مدیریت کنیم بسیاری از اتفاقات ناگوار رخ نمی دهد، تصریح کرد: در روزهای گذشته در گوشه و کنار کشور فتنه‌هایی رخ داد که با مدیریت درست نیروی انتظامی و سردار اشتری فرمانده ناجا از وقوع حوادث بدتر جلوگیری شد، به طوری که مسئولان نظام و رئیس قوه قضاییه از عملکرد نیروی انتظامی تقدیر کردند.

وی با تاکید بر اهمیت پیشگیری از وقوع جرم اظهار کرد: همکاران ما در سازمان قضایی نیروهای مسلح برنامه‌های خوبی را در راستای کاهش جرم در سراسر کشور اجرا کرده اند و این برنامه ها همچنان ادامه دارد، در همین زمینه به زودی همایش پیشگیری از وقوع جرم برگزار می‌شود.


بسیج نقش بی بدیلی در کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران با اشاره به نقش و تاثیرگذاری بسیج در کشور ادامه داد: بی انصافی است که ما خواسته باشیم تاثیر سپاه پاسداران و بسیج را در انقلاب اسلامی و تامین امنیت داخلی و بیرون از مرزها نادیده بگیریم، بسیج نقش بی بدیلی در کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

حجت الاسلام و المسلمین فراتی افزود: اولین شاخص و تشکیلات تاثیرگذار در مجموعه، سپاه پاسداران و بسیج است.

وقوع یک سوم جرائم و تخلفات کل کشور در پایتخت

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران گفت: حدود یک سوم جرائم و تخلفات کل کشور در استان تهران است، بنابراین باید در کاهش جرایم و آسیب ها تدابیری اتخاذ شود و در این راستا باید آسیب شناسی صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه