English

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران:

مردم نگران تکرار ماجرای کهریزک هستند

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: مردم نگران تکرار ماجرای کهریزک در اتفاقات اخیر کشور هستند.

مردم نگران تکرار ماجرای کهریزک هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، ناهید خدا کرمی در نطق پیش از دستور خود در سی و ششمین جلسه شورای شهر تهران با بیان این مطلب افزود: در یکی دو هفته اخیر شاهد بروز اعتراضاتی بودیم که در طی آن حوادث تلخی نیز اتفاق افتاد و تعداد زیادی از شهروندان تهرانی از جمله دانشجویان  دستگیر و زندانی شده اند.

وی با بیان اینکه بدیهی است با خاطره تلخی که مردم، والدین و بستگان این عزیزان از کهریزک و سرنوشت روح الامین ها دارند، ادامه داد: بسیار نگرانند.که مبادا یک قاضی دیگر، یک نیروی خودسر دیگر و یا یک هم سلولی اراذل و اوباش اشتباه کند و خدای ناکرده اتفاقی غیر قابل بازگشت حادث شود.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران بیان کرد:  همه ما می دانیم که بغض فروخورده نسلی که بعد از انقلاب بدنیا آمده و رشد کرده، حقوق خود را جستجو می کند، پرسشگریست که نه تنها پاسخی برای سوالات و خواسته هایش دریافت نمی کند، بلکه شاهد آن است که سازمان ها و نهادهایی عمدتاً فرهنگی که هیچ تأثیری در زندگی روزمره آنها و حتی شکوفایی کشور ندارند،  بر سر سفره او و نسل آینده کشور نشسته اند و با ترویج چاپلوسی و تداوم شیوه مدیریتی آزمون و خطا منابع کشور را می بلعند و به یأس و نا امیدی دامن می زنند.

وی با بیان اینکه در شرایطی که طبق اصل 19،20،27 قانون اساسی مردم از حقوق برابر برخوردارند و حق دارند تا اعتراضات خود را به صورت فردی یا راهپیمایی مسالمت آمیز بیان دارند،  یادآور شد: یک گروه هر زمان که اراده کنند از این حق استفاده می کنند و به خیابان می آیند در حالیکه سایر گروه ها از این حق محرومند و نه تنها دیده نشدند بلکه صدایشان نیز شنیده نمی شود و همواره با وجود اعتراضات مسالمت آمیز، در معرض بازداشت و زندانی شدن قرار دارند.

خداکرمی با بیان اینکه  من بعنوان نماینده مردم شریف تهران از دستگاه های ذیربط درخواست دارم تا در این زمینه شفاف سازی کنند، و گزارش بدهند که در حوادث اخیر، چند نفر از شهروندان تهرانی بازداشت شده اند؟ تاکید کرد: از  همکارانم تقاضا دارم تا به اتفاق به میان جوانان، اصناف، دانشجویان، معلمان، کارگران، و سایر اقشار برویم، سخن آنان را بشنویم و باب گفتگو میان مدیران خسته و محتاط دهه اول انقلاب را با جوانان پرشور امروز بازکنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه