English

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد

صدور گواهینامه رانندگی بدون کارت پایان خدمت

جانشین رئیس پلیس راهور گفت: آمادگی داریم با ابلاغ ستاد کل برای افراد متقاضی بدون کارت پایان خدمت، گواهینامه رانندگی صادر کنیم.

صدور گواهینامه رانندگی بدون کارت پایان خدمت

به گزارش خبرگزاری موج، سردار موسی امیری گفت: اخباری در مورد توافق ستاد کل نیروهای مسلح و مجلس برای صدور گواهینامه رانندگی بدون کارت پایان خدمت منتشر شده است که در صورت ابلاغ از سوی ستادکل نیروهای مسلح بلافاصله در دستور کار پلیس راهور قرار می گیرد.

وی ادامه داد: ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح هر زمان به دست پلیس راهور برسد، در کمترین مدت کار صدور گواهینامه رانندگی بدون کارت پایان خدمت از سوی پلیس راهور انجام می شود.

صدور گواهینامه رانندگی

جانشین رئیس پلیس راهور تاکید کرد: پلیس پیش از این هم اعلام کرده بود که آماده است در صورت ابلاغ ستادکل، این قانون را به اجرا در بیاورد.

به گفته امیری زیرساخت های اجرای صدور گواهینامه رانندگی بدون کارت پایان خدمت فراهم است و پلیس پس از ابلاغ اقدام به اجرای قانون می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • سایه

    سلام یک سوال داشتم
    پدر من سال 60 گواهینامه گرفته
    اما برای تعویض گواهینامه که انجام داده روی گواهینامه نوشته شده پایه 2 و پشت گواهینامش تاریخ اولین صدور را در ستون های دوم و سوم (پایه ی 2 و پایه 3) مثل عکس دومی که در این صفحه گذاشتید نوشته شده سال 1383
    درحالیکه گواهینامه برای اولین بار در سال 1360 گرفته شده
    دلیلش چیه؟

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی