English

درگیری منجر به جنایت در خیابان زمزم/ قتل، پایان کشمکش‌های دو پسرعمو

درگیری و اختلاف چند روزه میان دو پسر عمو منجر به چاقوکشی و قتل یکی از آن ها شد.

درگیری منجر به جنایت در خیابان زمزم/ قتل، پایان کشمکش‌های دو پسرعمو

به گزارش خبرگزاری موج، روز جمعه مورخه 1396/10/15 وقوع یک درگیری منجر به جنایت در خیابان زمزم به کلانتری 161 ابوذر اعلام شد.

پرونده در اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ:

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

تحقیقات میدانی:

با حضور کارآگاهان اداره دهم در محل جنایت مشخص شد جوانی افاغنه به نام اسماعیل ( 23 ساله ) پس از مراجعت به محل سکونت پسرعمویش به نام علیرضا ( 24 ساله ) در خیابان زمزم، ابتدا با او درگیر لفظی پیدا کرده و در ادامه علیرضا به داخل خانه رفته و پس از برداشتن چاقو از داخل آشپرخانه، مجددا به درب منزل آمده و اینبار پسرعمویش (مقتول) را مورد اصابت ضربه چاقو قرار داده و به قتل می رساند.

انگیزه جنایت:

کارآگاهان اداره دهم در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که قاتل و مقتول ( دو پسر عمو ) با یکدیگر در یک شرکت خدماتی به عنوان کارگر مشغول به کار بوده؛ حدود دو هفته پیش از جنایت، درگیری مابین آن‌ها از محل کارشان آغاز و طی این مدت نیز بارها با یکدیگر درگیری داشتند.

در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که مقتول در روز جنایت با قاتل تماس تلفنی داشته؛ به او فحاشی کرده و در ادامه به محل سکونت قاتل مراجعه می‌کند که همین کشمکش های چند روز گذشته و نهایتا فحاشی‌های مقتول، انگیزه ارتکاب جنایت توسط پسرعمویش ( قاتل ) شده است.

دستگیری متهم:

همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده، هماهنگی‌های لازم با کلانتری 161 ابوذر انجام تا در صورت شناسایی متهم پرونده (علیرضا) بلافاصله اقدام به دستگیری وی کنند؛ محل سکونت متهم تحت مراقبت های پلیسی قرار گرفته و نهایتا علیرضا در زمان مراجعت به محل سکونتش توسط مأموران کلانتری دستگیر و در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار می گیرد.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم با قرار بازداشت موقت و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 27 تهران و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه