English

مدارس اسلامشهر، چهاردانگه، بهارستان و رباط کریم تعطیل شدند

به پیشنهاد مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و موافقت استاندار تهران، مدارس اسلامشهر، چهاردانگه، بهارستان و رباط کریم تعطیل شدند.

مدارس اسلامشهر، چهاردانگه، بهارستان و رباط کریم تعطیل شدند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، بنا بر اظهارات الماسی مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران به پیشنهاد مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و موافقت استاندار تهران، مدارس اسلامشهر، چهاردانگه، بهارستان و رباط کریم تعطیل شدند.

وی افزود: این در حالیست که این تعطیلی شامل دانش آموزانی که امتحان نهایی دارند، نمی شود. همچنین دانشگاه ها نیز تعطیل نیستند و این تعطیلی تنها شامل مدارس است.

همچنین صادقی رئیس مدیریت بحران شهر تهران نیز با تاکید بر اینکه مدارس و ادارات شهر تهران تعطیل نیست عنوان کرد که دستگاه‌های اجرایی تعطیل نیستند.     

نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور نیز ضمن بیان اینکه هیچ خطری گسل های تهران را تهدید نکرده و جای نگرانی نیست گفت: روزانه در کشور بین ۶۰ تا ۷۰ زمین لرزه ثبت می شود، نمی توان زلزله را پیش بینی کرد و ادعای مطرح شده صحیح نیست.

به گفته وی، پس از وقوع زلزله، وزیر کشور در تماس تلفنی دستوراتی را ابلاغ کرد. در جلسه متخصصان که عصر دیروز برگزار شد در مورد گسل اشتهارد ابراز نگرانی شده بود اما هیچ خطری گسل های تهران را تهدید نکرده و نگران گسل‌های پایتخت نیستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه