English

مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان تمدید شد/ ۷ دی آخرین زمان ثبت نام عتبات

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از تمدید زمان ثبت نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک خبر داد و گفت: آخرین زمان ثبت نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان، روز پنج شنبه هفتم دی ماه است که این زمان دیگر تمدید نخواهد شد.

مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان تمدید شد/ 7 دی آخرین زمان ثبت نام عتبات

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت ، سید محمد رضا فقیهی گفت:مهلت ثبت نام در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان تا روز پنج شنبه ۷ دی ماه در سایت لبیک تمدید شد.

فقیهی گفت: ثبت نام دوره هجدهم عتبات دانشگاهیان از ۲۵ آذر ماه در سایت لبیک آغاز شده و پس از اتمام مهلت ثبت نام،یک بازه زمانی دو روزه را در اختیار متقاضیانی قرار دادیم که در این مدت موفق به ثبت نام نشده اند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:از آغاز ثبت نام این دوره ده روز می گذرد و در این مدت بیش از ۷۶۰۰۰ نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در گروه های مختلف اعزام در سایت لبیک ثبت نام کرده اند که بیشترین آمار ثبت نام کنندگان به گروه متاهلین و دختران و پسران دانشجو اختصاص دارد.

فقیهی ادامه داد: آخرین زمان ثبت نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان، روز پنج شنبه هفتم دی ماه است که این زمان دیگر تمدید نخواهد شد و قرعه کشی ۸ دی ماه انجام و نتایج ۹ دی ماه از سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه