English

وضعیت کیفی هوای پایتخت سالم است

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای پایتخت طی امروز در شرایط سالم است و انتظار می‌رود شرایط کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران تا فردا همچنان در شرایط سالم باقی بماند.

وضعیت کیفی هوای پایتخت سالم است

به گزارش خبرگزاری موج، حسین شهبازی مدیر واحد مدل‌سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از تداوم شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی امروز است و در برخی ساعات به‌ویژه بعد ازظهر وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی - شمال شرقی انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه این شرایط فردا (۶ دی) کمابیش ادامه دارد و به‌ویژه برخی ساعات آغازین روز همراه با بارش پراکنده و وزش باد نسبتا شدید خواهد بود، تصریح کرد: برای روز پنجشنبه ( ۷ دی) تداوم این شرایط و وزش باد موثر به بزرگی بین ۳ تا ۵ متر بر ثانیه در برخی ساعات پیش‌بینی می‌شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان با اشاره به اینکه دما طی دو روز آینده به طور نسبی کاهش خواهد یافت، گفت: شاخص کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح با شاخص ۷۴ در شرایط سالم قرار داشت. کیفیت هوای هم‌اکنون تهران نیز ۹۲ و در شرایط سالم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه