English

رئیس پلیس پایتخت خبر داد

دستگیری شایعه سازان زلزله اخیر

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری شایعه‌سازان و ملتهب‌ کنندگان امنیت عمومی پس از وقوع زمین زلزله ۵.۲ ریشتری در تهران خبر داد.

دستگیری شایعه سازان زلزله اخیر

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت، در حاشیه طرح جمع‌آوری معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر درباره اقدامات پلیس در زلزله اظهار کرد: دقایقی پس از زلزله تمامی نیروهای پلیس در سطح پایتخت به آماده‌باش کامل درآمده و اقدامات خود برای تأمین امنیت و همچنین روان‌سازی ترافیک را در دستور کار قرار دادند.

رحیمی با بیان اینکه مأموران پلیس در حوزه ترافیک و ایمنی نیز به حالت آماده باش درآمدند، گفت: همچنین گروهی از مأموران پلیس فتا نیز رصد و پایش فضای مجازی را در دستور کار قرار دادند.

او با بیان اینکه در همین راستا و طی روزهای اخیر ۲۰ نفر از افرادی که اقدام به شایعه‌سازی از وقوع زلزله و انتشار اخبار کذب و نادرست در فضای مجازی کرده بودند، دستگیر شدند، افزود: پلیس فتا این افراد را رصد کرده و اقدام به دستگیری آنان کرد.

وی با بیان اینکه اقدام این افراد سبب جریحه‌دار کردن افکار عمومی و استرس مردم شده بود، ادامه داد: امروز نیز تعدادی از این شایعه‌سازان به پلیس فتا احضار شده و به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

رئیس پلیس پایتخت در عین حال به شهروندان نیز توصیه کرد که اخبار را تنها از رسانه‌های رسمی و منابع معتبر پیگیری کرده و به سودجویانی که با مقاصد مختلف از جمله افزایش دنبال کننده در کانال‌ها و صفحات شخصی خود هستند، توجه نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه