English

فتاح:

خدمت به مستضعفان، دفاع از حریم انقلاب است

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با تأکید بر اینکه در این نهاد هیچ آمار و اطلاعاتی، محرمانه نیست، گفت: البته اطلاعات مددجویان به دلیل حفظ شأن و منزلت آنها و هویت حامیان و خیران به‌هیچ‌عنوان منتشر نمی‌شود.

خدمت به مستضعفان، دفاع از حریم انقلاب است

به گزارش خبرگزاری موج، مهندس سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد در همایش روسای روابط عمومی دفاتر استانی، فعالیت‌های امدادگران این نهاد را مشابه مدافعان حرم دانست و گفت: خدمت به مستضعفان، دفاع از حریم انقلاب است.

بخاری از کار اداری بلند نمی‌شود

وی با بیان اینکه "بخاری از کار اداری بلند نمی‌شود" گفت: هر موفقیتی که حاصل شد از جنس انقلاب بود؛ بنابراین همان‌گونه که رهبری اعلام کردند " من یک انقلابی هستم"، پیروانش نیز باید مانند ایشان انقلابی عمل کنند.

کمیته امداد یک "نهاد انقلابی" است

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه شاخص‌های انقلابی‌گری عمل به آموزه‌های قرآن، احادیث و سیره امام و رهبری است تأکید کرد: کمیته امداد یک "نهاد انقلابی" است بنابراین کارکنان آن نیز باید انقلابی عمل کنند.

وی بابیان اینکه انقلابی‌گری از ایمان، تقوا و عمل جهادی جدا نیست افزود: فعالیت‌های انقلابی با راحت‌طلبی، منفعت‌طلبی و دنیاطلبی هم‌خوانی ندارد. فرد انقلابی تا رسیدن به نتیجه مطلوب دست از تلاش برنمی‌دارد.

فتاح نتیجه عمل انقلابی را رضایت خداوند و افزایش اعتماد مردم دانست و خاطرنشان کرد: کمک مردم به نیازمندان از طریق کمیته امداد به دلیل اعتماد آنها به این نهاد انقلابی است. اگرچه در سال‌های اخیر سرمایه اجتماعی کمیته امداد افزایش‌یافته است اما هنوز با وضعیت مطلوب فاصله دارد.

 وی با تأکید بر اینکه در این نهاد هیچ آمار و اطلاعاتی، محرمانه نیست یادآور شد: البته اطلاعات مددجویان به دلیل حفظ شأن و منزلت آنها و هویت حامیان و خیران به‌هیچ‌عنوان منتشر نمی‌شود.

رئیس کمیته امداد تصریح کرد: روابط عمومی باید اقتصادی عمل کند و موجب تحمیل هزینه نشود. همچنین آمار و فعالیت‌های کمیته امداد باید برای اطلاع مردم به‌طور شفاف‌ رسانه‌ای شود چراکه صداقت نجات‌بخش است.

تبلیغات در کمیته امداد باید هنرمندانه و هوشمندانه باشد

وی بابیان اینکه تبلیغات در کمیته امداد باید هنرمندانه و هوشمندانه باشد، بر استفاده از روش‌های نوین تأکید کرد و افزود: درزمانی که رهبر انقلاب از شبیخون فرهنگی نام می‌برند غفلت از فضای مجازی و مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای از هیچ‌کس پذیرفته نیست.

فتاح بابیان اینکه دشمن خواهان توسعه ناامیدی در کشور است گفت: اگرچه وضعیت اقتصادی کشور خوب نیست اما کارکنان این نهاد باید مؤمنانه، امیدوارانه و پرنشاط فعالیت کنند و به پیروزی نهایی مؤمن باشند.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، وی با تأکید بر اینکه روند کنونی کمیته امداد باید تقویت شود افزود: تحریم کردن رئیس کمیته امداد توسط آمریکا نشان‌دهنده این است که آن‌ها از رسیدگی نظام به فقرا نگران هستند چراکه بهبود وضعیت محرومان جامعه موجب رضایتشان از نظام جمهور اسلامی می‌شود.

رئیس کمیته امداد بابیان اینکه رفع فقر بر عهده همه مسئولان نظام است، گفت: اگر مسئولی به مکتب امیرالمؤمنین(علیه‌السلام( اعتقاد داشته باشد تا زمانی که فقیری وجود دارد،  آرامش نخواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه