English

به ریاست دادستان تهران انجام شد

طرح گشت شبانه معاونان دادستان تهران در شب یلدا از جنوب تا شمال شهر اجرا شد

طرح جمعی گشت شبانه معاونان دادستان تهران در شب یلدا با حضور در بازداشتگاه ها، کلانتری ها، بیمارستان ها، اماکن حضور معتادین متجاهر، ورزشگاه ها، مراکز آتش نشانی، سوله های بحران و برخی رستوران ها به ریاست دادستان تهران اجرا شد.

طرح گشت شبانه معاونان دادستان تهران در شب یلدا از جنوب تا شمال شهر اجرا شد

به گزارش خبرگزاری موج نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، دادستان تهران در جلسه مقدماتی این طرح با تشریح وضعیت اجتماعی شهر تهران ، بررسی نحوه ارائه خدمات در شب ها به شهروندان و لزوم نظارت سرپرستان نواحی دادسرا بر بازداشتگاه ها، کلانتری ها، وضعیت خدمت رسانی به شهروندان ، معاونان دادستان به گروه های چند نفره تقسیم شدند و مقرر گردید هر گروه حداقل از یک کلانتری، اورژانس یک بیمارستان، یک بازداشتگاه، اماکن مرتبط با حضور معتادین متجاهر، برخی اماکن عمومی مثل بوستان ها و رستوران های عرضه کننده قلیان بازدید نمایند.

جعفری دولت آبادی دادستان تهران با حضور در بازداشتگاه آگاهی مرکز با 220 نفر از متهمین بازداشتی ملاقات چهره به چهره کرد و حسب مورد دستور لازم داده شد.

بازدید از مناطق حضور معتادین متجاهر در جنوب شهر و گفت و گو با آنان موضوع دیگری بود که دادستان تهران به آن توجه کرد.

معتادین رها شده در معابر از فقدان اماکنی برای بیتوته کردن در شب ها گلایه مند بودند اما تعداد آنان در مقایسه با بازدید های گذشته کاهش یافته بود. کسبه منطقه نیز از نا امنی ناشی از حضور معتادان در معابر عمومی شدیدا انتقاد کردند.

بازدید از مراکز عرضه کننده قلیان در تهران

بازدید از مراکز عرضه کننده قلیان در تهران از جمله در منظقه فرحزاد که با حضور رئیس پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ انجام شد نشان داد که برخی از رستوران ها کماکان به این تخلف ادامه می دهند.

حضور مقامات دادسرا در کلانتری ها، بیمارستان ها، مراکز درمانی، خدماتی، ورزشی و اماکن عمومی به نحو همزمان در شهر تهران می تواند به تقویت انضباط اجتماعی در شهر کمک نموده و هم چنین نظارت بیشتر دادستان بر مراکز انتظامی، بازداشتگاه ها، توجه به حقوق عامه و رعایت حقوق شهروندی را عملی سازد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی