English

پیگیری خبرگزاری موج به نتیجه رسید؛

تعطیلی تمام آموزشگاه های خصوصی استان تهران در پی آلودگی هوا

پیگیری خبرگزاری موج سبب شد تا در پی آلودگی هوا تمام آموزشگاه های خصوصی استان تهران نیز تعطیل شود تا سلامت خانواده ها و دانش آموزان به مخاطره نیفتند.

تعطیلی تمام آموزشگاه های خصوصی استان تهران در پی آلودگی هوا

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، وضعیت کیفی هوای تهران طی هفت  روز گذشته  در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس  قرار گرفته و بر این اساس کمیته اضطرار، چهار روز گذشته  تمامی مقاطع تحصیلی استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه  را تعطیل  اعلام کرد و  بارها اعلام شد که تمامی  بیماران قلبی و ریوی، کودکان و سالمندان توصیه می‌شود تا حد امکان از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

اورژانس تهران  نیز طی  اطلاعیه اعلام کرد عدم تردد در سطح شهر تهران به جز مواقع ضروری، استفاده از ماسک، خوردن مایعات به ویژه شیر و سبزیجات تازهاز اقداماتی است که ساکنین شهرهای آلوده می توانند انجام دهند و علایمی مثل سردرد، سرگیجه، حالت تهوع، استفراغ، تنگی نفس و دردهای قلبی و قفسه سینه را جدی بگیرند.

در واقع مسئولان طی چند روز گذشته هشدارهای بارها اعلام کرده اند، اما به دلیل دایر بودن مراکز علمی خصوصی خانواده ها در این ایام خارج از منزل ومجبور به حضور فرزندانشان در کلاس ها بودند.

خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج  روز گذشته این  نقد را  به محمد رستگاری معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران  مطرح  و قرار بر این شد  تا  این  موضوع در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران اعلام و بررسی شود.

محمد رستگاری در گفت‌گو با خبرنگار اجتماعی موج  در خصوص جلسه امروز گفت: به علت آلودگی هوا تمام آموزشگاه های خصوصی استان تهران به جز پردیس، دماوند فیروز کوه فردا پنج شنبه 30 آذر ماه تعطیلی خواهد بود.

گفتنی است  سازمان هواشناسی کشور از کاهش آلودگی کلانشهرها از فردا خبر داد و گفت:  با توجه به تداوم پایداری هوا، آلودگی در شهرهای صنعتی تا اواسط فردا ادامه دارد و از بعدازظهر پنجشنبه، روند کاهش آلودگی آغاز می شود. و از همه مهمتر جمعه، ابرها به تهران می رسند و از بعد از ظهر باران پراکنده می بارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه