English

دادستان کل کشور از دادسرای ناحیه پنج تهران بازدید کرد

حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور صبح امروز به صورت سرزده از دادسرای ناحیه ٥ تهران بازدید کرد.

دادستان کل کشور از دادسرای ناحیه پنج تهران بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور صبح امروز به صورت سرزده از دادسرای ناحیه ٥ تهران (صادقیه) بازدید کرد.

در این بازدید که علی اکبر بختیاری رئیس دفتر دادستان کل کشور، عمرانی معاون دادستان کل و گنجی مدیرکل نظارت بر دادسراها نیز حضور داشتند، عملکرد واحدهای مختلف دادسرای ناحیه ٥ مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری در ابتدا از واحد تنظیم شکواییه بازدید کرد و سپس در چند شعبه دادیاری حضور یافت.

وی در راهروهای دادسرا با مراجعه کنندگان به گفتگو پرداخت و پس از استماع سخنان برخی از طرفین پرونده، از مدیرکل نظارت بر دادسراها خواست که به مشکلات آن‌ها رسیدگی کند.

دادستان کل کشور از بایگانی و شعبات بازپرسی این دادسرا نیز بازدید کرد و موجودی پرونده ها، نحوه استفاده از سیستم سمپ و همچنین ابلاغ الکترونیکی را مورد ارزیابی قرار داد.

با توجه به حجم پرونده‌های کلاهبرداری در این دادسرا، دادستان کل کشور در گفتگو با مراجعه کنندگان بر لزوم هوشیاری در مواجهه با کلاهبرداران تاکید کرد.

وی همچنین در یکی از شعبات بازپرسی که در آن پرونده‌ای با حضور طرفین در حال رسیدگی بود، حضور یافت و نحوه رسیدگی به پرونده را مورد بررسی قرار داد.

کارگر معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای صادقیه نیز در جریان این بازدید از کاهش پرونده‌های سرقت با توجه به اقدامات پیشگیرانه خبر داد.

بازدید منتظری از دادسرای ناحیه 5

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه