English

هوای پایتخت برای همه گروه‌ها ناسالم است

معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران گفت: هوای تهران با شاخص کیفی 150 در وضعیت قرمز قرار دارد که برای همه گروه‌ها ناسالم است.

هوای پایتخت برای همه گروه‌ها ناسالم است

به گزارش خبرگزاری موج، محمد رستگاری گفت: شرایط پایداری هوا تا چهارشنبه ادامه دارد و شاخص عدد نزدیک به 150 است که در بعضی اوقات بالاتر از 150 و در برخی ساعات کمتر از 150 می‌رسد و در وضعیت قرمز قرار دارد که برای همه گروه‌ها ناسالم است.

او با بیان اینکه اقدامات لازم انجام شده است، ادامه داد: در صورتی که این اقدامات براساس شیوه‌نامه انجام نمی‌شد، شاخص آلودگی هوا به 170 هم می‌رسید و این تمهیدات باعث شده تا وضعیت آلودگی هوا ثابت بماند و بیشتر نشود.

رستگاری خاطرنشان کرد: در زمان وارونگی هوا هر میزان آلودگی که وجود داشته باشد در هوا تجمع پیدا می‌کند و تا زمانی که شرایط جوی تغییر نکند، امکان خروج از سطح شهر تهران را ندارد.

معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران خاطرنشان کرد: در سال 96، تعداد روزهای ناسالم برای گروه‌های حساس تا امروز 60 روز بوده است که نسبت به سال مدت مشابه سال قبل 12 روز افزایش داشته است.

رستگاری تاکید کرد: براساس پیش‌بینی مدل‌های هواشناسی از روز پنجشنبه سامانه‌ای وارد کشور می‌شود که با وزش باد و احتمال بارندگی همراه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه