English

اداره مرکزی پزشکی قانونی تهران افتتاح شد

اداره مرکزی پزشکی قانونی تهران صبح امروز با ظرفیت ارائه خدمات به روزانه 2000 نفر در خیابان بهشت افتتاح شد.

اداره مرکزی پزشکی قانونی تهران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج، صبح امروز در مراسمی با حضور رییس مرکزی پزشکی قانونی کشور، رییس دادگستری تهران، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهران و مدیرکل پزشکی قانونی استان، "اداره مرکزی پزشکی قانونی تهران" با ظرفیت ارائه خدمات به روزانه 2000 نفر افتتاح شد.

این مرکز که در مجاورت ستاد اداره مرکزی پزشکی قانونی کشور در خیابان بهشت قرار دارد، بالغ بر 1500 متر مکعب مساحت داشته و بیش از 11 میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است.

مسعود قادی‌پاشا مدیرکل پزشکی قانون تهران در مراسم  افتتاحیه این طرح افزود: ظرفیتی که در استان تهران داشتیم، قادر به پاسخگویی سریع به مراجعه‌کنندگان نبود و به همین دلیل از مدت‌ها قبل تصمیم به افتتاح و راه‌اندازی این مرکز شد.

وی ادامه داد: این مرکز قابلیت انجام معاینات عمومی و تخصصی زنان، بخش‌های آزمایشگاهی مربوط به الکل و مواد مخدر، معاینات سرپایی، روانپزشکی، دندانپزشکی و... را داراست.

مدیرکل پزشکی قانون تهران با بیان اینکه بررسی درخواست‌های مربوط به سقط جنین درمانی در این مراکز انجام می‌شود، اظهارکرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده امکان سرویس دهی عصر نیز به مراجعه‌کنندگان وجود دارد و ما امیدواریم با آنچه که فراهم شده است، با سرعت بیشتری در خدمت شهروندان و رسیدگی به درخواست‌های مقام‌های قضایی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه