English

مسجد جامعی تذکر داد:

نمایشگاه کتاب در بلاتکلیفی شهرداری / احتمال برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران به جای شهرآفتاب

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورایشهر تهران از شهرداری خواست تا هرچه زودتر تکلیف برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب را در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب مشخص کند.

نمایشگاه کتاب در بلاتکلیفی شهرداری / احتمال برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران به جای شهرآفتاب

به گزارش خبرگزاری موج، احمد مسجد جامعی در سی امین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با بیان این مطلب افزود: نمایشگاه کتاب مهم‌ترین واقعه شهر است که در تقویم‌های بین‌المللی نیز ثبت شده، اما متاسفانه در حال حاضر در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

وی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست‌هایی درباره اصلاح امور داشته است، ادامه داد: شهرداری هنوز مشخص نکرده که می‌تواند این مشکلات را حل کند یا نه؟ و این در حالی است که مصلی اعلام آمادگی کرده که می‌تواند میزبان نمایشگاه کتاب باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران در پایان صحبت های خود با اشاره به انعکاس شب یلدا در تبلیغات شهری بیان کرد: امسال برای اولین بار است که آیین ملی شب یلدا در تبلیغات شهری با اشاره به ابیاتی از حافظ نمود پیدا کرده است که از ایجاد فضای با نشاط تشکر می‌کنم.

در پاسخ به این تذکر رئیس شورای شهر تهران گفت: وزارت ارشاد خواسته‌هایی از شهرداری داشته که اگر اجابت نشود، نمایشگاه را در شهر آفتاب برگزار نمی‌کنند.

محسن هاشمی افزود: ضرورت دارد که حتما از نمایشگاه بازدیدی داشته باشیم تا ببینیم در چه مرحله‌ای از پاسخگویی به نیاز وزارت ارشاد است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی