English

رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران:

بخشی از اقتصاد غیر رسمی کشور از راه دستفروشی است/ از شهروندان و اتباع افغانی عذرخواهی می کنم

رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران به دلیل اضرب و شتم یکی از جوانان دستفروش افغانی توسط نیروهای سد معبر شهرداری از شهروندان و اتباع این کشور عذرخواهی کرد.

بخشی از اقتصاد غیر رسمی کشور از راه دستفروشی است/ از شهروندان و اتباع افغانی عذرخواهی می کنم

به گزارش خبرگزاری موج؛ حق شناس در سی امین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با بیان این مطلب افزود: ٢٧ آذرماه روز جهان عاری از خشونت است که می تواند ابعاد محلی، منطقه ای، شهری و حتی کشوری داشته باشد.

وی با اشاره به انتشار فیلم ضرب و شتم یک جوان افغانی توسط ماموران سد معبر شهرداری تهران در شبکه های مجازی و اینترنتی ادامه داد: متاسفانه فیلمی از ضرب و شتم دستفروش منتشر شده که موجب مکدر شدن خاطر شهروندان شده است.

حق شناس با تاکید بر اینکه در اقتصاد جهانی دستفروشان جایگاه خاص و تعریف شده ای دارند، بیان کرد: بخشی از اقتصاد غیررسمی کشور از راه دستفروشی است که معیشت زیادی را تامین می کند!

وی با اشاره به وظیفه شهروندان در برقراری نظم و امنیت در شهر یادآور شد: شهرداری مسوول نظم و ساماندهی فضاهای عمومی شهر است که شهربانان و سدمعبر آینه تمام نمای تعامل و صبر هستند.

رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران تاکید کرد: به عنوان عضو شورا از عموم شهروند و اتباع افغان عذرخواهی می کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه