English

معاون عمرانی استاندار تهران در گفت و گو با خبرنگار موج:

اجرای طرح زوج و فرد و تعطیلی مدارس ابتدایی آخرین مصوبه کارگروه هماهنگ شرایط آلودگی هوا در استان تهران

معاون عمرانی استاندار تهران از اجرای طرح زوج و فرد و همچنین تعطیلی مدارس ابتدایی و پیش دبستان به عنوان آخرین مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط آلودگی هوا در استان تهران نام برد.

اجرای طرح زوج و فرد و تعطیلی مدارس ابتدایی آخرین مصوبه کارگروه هماهنگ شرایط آلودگی هوا در استان تهران

به گزارش خبرگزاری موج، حسن کریمی با اشاره به برگزاری جلسه ویژه کارگروه هماهنگی شرایط آلودگی هوای استان تهران درساختمان استاندار در ساعاتی قبل افزود: در این جلسه مصوباتی برای 24 ساعت آتی مدنظر قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط ویژه آلودگی هوا در تهران بنا بر تصمیم گیری های انجام شده تمامی مدارس پیش دبستانی، مهدکودک و مدارس ابتدایی استان  تهران به غیر از فیروزکوه و دماوند فردا 26 آذرماه تعطیل است.

معاون عمرانی استاندار تهران با اشاره به ممنوعیت فروش طرح ترافیک روزانه توسط شهرداری تهران بیان کرد: همچنین فردا تمامی معادن سیمان و آسفالت ممنوعیت فعالیت داشته و فعالیت های عمرانی نیز در سطح شهر تهران با نظارت شهرداری پایتخت تعطیل خواهد بود.

وی همچنین به اجرای طرح زوج و فرد در استان تهران اشاره کرد و یادآور شد: طرح زوج و فرد روز یک شنبه از در منازل اجرا می شود و تا ساعت 19 نیز ادامه خواهد داشت.

به گفته کریمی؛ طبق اعلام  پلیس راهور تهران بزرگ رانندگانی که مجوز ورود به طرح زوج و فرد را دارند که دارای مجوز طرح ترافیک باشند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح زوج و فرد از ساعت ۶:۳۰ صبح شروع و تا ١٩ عصر ادامه دارد، تاکید کرد: همچنین درباره برگزاری بازی های فوتبال فردا تصمیم گیری می شود.

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: در صورت پایداری شرایط آلودگی هوا، امکان تمدید تصمیم های اتخاذ شده در جلسه امروز کمیته اضطرار آلودگی هوا وجود دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه