English

محسنی‌اژه‌ای؛

سپاه پاسداران تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد

محسنی‌اژه‌ای با اشاره به اینکه داعش را تا دندان مسلح کرده بودند و با هدف مقابله با جمهوری اسلامی و با نام جعلی خلافت اسلامی این شجره ملعونه را به جان کشورهای مسلمان انداختند، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران تمام نقشه های آن ها را نقش بر آب کرد.

 سپاه پاسداران تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در آئین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی اظهار کرد: برای انجام خدمات قضایی در سال 97 نیاز به 23 هزار میلیارد تومان بودجه است، اما در لایحه تقدیمی دولت به مجلس نصف این اعتبار نیز پیش بینی نشده است.

وی ادامه داد: با اعتبار پیش بینی شده بیش از نیمی از تکالیفی که بر عهده قوه قضائیه است، انجام نمی شود.

وی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه مجوز تامین نیروی انسانی قوه قضائیه و جذب چهار هزار قاضی صادر شده است، خاطرنشان کرد: دولت و مجلس در این امر اتفاق نظر دارند، اما پولی وجود ندارد.

محسنی‌اژه‌ای یادآور شد: هنوز 400 میلیارد تومان از بودجه سال جاری پرداخت نشده و با وجود صادر شدن دستور لازم، خزانه می‌گوید پولی نداریم.

سخنگوی قوه قضاییه در ادامه سخنان خود به رابطه انصاف، عدل و احسان اشاره کرد و افزود: بالاترین فریضه خداوند بر انسان انصاف بوده و باید این فرهنگ نهادینه شود که آنچه برای خود می پسندیم برای دیگران نیز همان را بپسندیم.

وی به ائمه جمعه شهرستان ها توصیه کرد که انصاف و فرهنگ نوع‌دوستی را در میان مردم ترویج دهند.

معاون اول قوه قضائیه خواستار ورود شوراهای حل اختلاف و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ها به موضوع قبل از تشکیل پرونده‌ها شد و اضافه کرد: باید سرچشمه تشکیل پرونده‌ها شناسایی و معضل های اجتماعی با توجه به نوع آسیب در هر استان شناسایی و ریشه کن شود.

محسنی‌اژه‌ای یکی از مهمترین دلایل افزایش جرایم اجتماعی را افزایش حاشیه نشینی عنوان کرد و با اشاره به اینکه این معضل به دغدغه مهم مقام معظم رهبری تبدیل شده است، از برنامه ریزان و مدیران خواست تا با مطالعه دقیق از مهاجرت روستائیان به شهرها و افزایش حاشیه‌نشینی جلوگیری شود.

وی در ادامه سخنان خود به مسائل منطقه ای پرداخت و با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران 40 سال از هیچ جنایتی در حق نظام کوتاهی نکردند، یادآور شد: طالبان، القاعده و داعش را در اطراف مرزها ایجاد کردند و با راه اندازی تبلیغات ماهواره ای برای نابودی کشورمان هزاران ضد ارزش را ارزش جلوه دادند.

وی با طرح این سوال که با تمام جنایات آن ها در حق کشورمان، امروز امنیت و مردم سالاری دینی در ایران اسلامی چه جایگاهی دارد، ادامه داد: از ابتدای انقلاب تا کنون تعداد انتخابات برگزار شده در این کشور را بشمارند و از ادعای حقوق بشر که پشت آن جنایت می کنند، خجالت بکشند.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه در دنیای امروز زشتی و زیبایی در تمام نقاط دنیا در ستیز با یکدیگر است، اظهار کرد: عده ای از انسان های زیاده طلب برای بقای عمر سیاسی خود، گوشه و کنار دنیا را به آتش کشیده اند و برای رونق کارخانه های اسلحه سازی خود جنگ افروزی می کنند.

محسنی‌اژه‌ای تصریح کرد: تصمیم بر نفوذ به اراده یک ملت کرده و در این راستا سعی در نفوذ به سیاست و امور فرهنگی کشور کردند و با خیال خام مدیریت بر جمهوری اسلامی ایران از هیچ نقشه ای کم نگذاشتند.

وی جنگ‌افروزی در عراق، سوریه، یمن، ترور و استفاده از نیروی نظامی و غیرنظامی علیه جمهوری اسلامی ایران، بکارگیری بنگاه های تبلیغاتی، گسترش ایران هراسی، تشکیل داعش و سایر اقدامات خرابکارانه را هدف دشمن برای مقابله با این نظام ذکر کرد.

وی اضافه کرد: امروز عزت نفس، استقامت و امنیت ملت ایران با تمام کارشکنی های دشمنان مثال زدنی و خاری به چشم آن‌هاست.

داعش را تا دندان مسلح کردند

محسنی‌اژه‌ای با اشاره به اینکه داعش را تا دندان مسلح کرده و با هدف مقابله با جمهوری اسلامی و با نام جعلی خلافت اسلامی این شجره ملعونه را به جان کشورهای مسلمان انداختند، خاطرنشان کرد: اراده ملت ایران بر این تعلق گرفت که اجازه تشکیل دولت، سرزمین، پرچم و هویت را به این شجره ملعون جنایتکار ندهند و سپاه پاسداران تمام نقشه های آن ها را نقش بر آب کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه