English

سردار مهماندار:

٢٦ ایستگاه سیار آموزشی ویژه موتور سواران متخلف راه اندازی شد

پلیس راهور تهران بزرگ اقدام به راه اندازی تعداد ٢٦ ایستگاه سیار آموزشی ویژه موتور سواران متخلف در میادین و نقاط اصلی شهر کرده که رانندگان متخلف ضمن اعمال قانون برای بازآموزی قوانین به ایستگاه های آموزشی مذکور هدایت شده و در کلاس های آموزشی شرکت می کنند.

 ٢٦ ایستگاه سیار آموزشی ویژه موتور سواران متخلف راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت با اشاره به اجرای طرح جدید آموزش موتور سوار های متخلف اظهار داشت: با توجه به گرایش روز افزون استفاده از موتور سیکلت به لحاظ سهولت تردد و پایین بودن هزینه خرید و نگهداری و همچنین تبدیل شدن این وسیله به ابزاری برای امرار معاش بعضا مشاهده می شود برخی از موتور سواران به جهت انتفاع بیشتر با زیر پا گذاشتن قوانین و ضایع کردن حقوق شهروندی چهره ناخوشایندی در آمد وشد شهری به وجود می آورند.

وی افزود: توجه به نقش غیر قابل انکار آموزش در بهبود فرهنگ تردد موتورسواران ، پلیس راهور تهران بزرگ اقدام به راه اندازی تعداد ٢٦ ایستگاه سیار آموزشی ویژه موتور سواران متخلف در میادین و نقاط اصلی شهر کرده که رانندگان متخلف ضمن اعمال قانون برای بازآموزی قوانین به ایستگاه های آموزشی مذکور هدایت شده و در کلاس های آموزشی شرکت می کنند.

آموزش ٧ هزار موتور سوار متخلف تهرانی

سردار مهماندار ادامه داد: از زمان اجرای این طرح بیش از ٧٠٠٠ موتور سوار متخلف در این کلاس ها شرکت کرده اند و اغلب آنها گواهی آموزشی دریافت کردند.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: موتور سوران تهران قوانین راهنمایی و رانندگی، استفاده از کلاه ایمنی و عدم استفاده از تلفن همراه حین رانندگی و البته رانندگی ایمن را مدنظر داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه