English

دبیر شورای عالی مبارزه با پولشویی وزارت اقتصاد و دارایی:

مبارزه با پولشویی با همکاری پلیس آگاهی، مواد مخدر و اینترپل پیشرفت خوبی دارد

دبیر شورای عالی مبارزه با پولشویی وزارت اقتصاد و دارایی گفت: تعاملات وبرنامه های خوبی را با پلیس آگاهی، مواد مخدر و اینترپل در این خصوص داشته ایم که نتایج بسیار خوبی را در پی داشته است که پیشرفت های مبارزه با پولشویی می تواند نتیجه خوب و ثمربخشی داشته باشد.

مبارزه با پولشویی با همکاری پلیس آگاهی، مواد مخدر و اینترپل پیشرفت خوبی دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، احمدآبادی در نشست تخصصی مدیران و روسای ادارات مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان های سراسر کشور با بیان این مطلب افزود:  ایران از جمله کشورهایی است که با تصویب قانون مبارزه با پولشویی در صدد مقابله با این پدیده برآمده است.

وی با بیان اینکه در چند سال گذشته موارد و تعاملات زیادی را در این حوزه با پلیس آگاهی داشته ایم، ادامه داد: همچنین دریافت تجربیات و نظریات در این حوزه کمک شایانی کرد تا بتوانیم در بحث مبارزه با پولشویی در کشور ارتقا پیدا کنیم.

دبیر شورای عالی مبارزه با پولشویی وزارت اقتصاد و دارایی با تاکید بر اینکه هر اندازه که به جلو می رویم تعامل و تبادل تقویت می شود، بیان کرد: به ویژه در این زمینه رابطه قضائی اجرایی و دستگاه اداری بی نظیر بوده است.

وی یادآور شد: تعاملات و برنامه های خوبی با پلیس آگاهی ، مواد مخدر و اینترپل در این خصوص داشته ایم که نتایج بسیار تاثیرگذاری را در پی داشته است که پیشرفت ها در مبارزه با پولشویی می تواند نتیجه خوب و ثمربخشی داشته باشد.

احمدآبادی با بیان اینکه در این زمینه نیاز به یک هماهنگی و دفاع ملی در سطح داخلی و همچنین در سطح بین الملل است؛ تاکید کرد: قرار است در این حوزه چند برنامه مهم اجرایی شود که در حال برنامه ریزی آن هستیم که قطعا پلیس به ویژه پلیس آگاهی نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف ما خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به اهداف و برنامه های مبارزه با پولشویی گفت: تمامی این موارد  نشانگر این است که عزم ما جزم شود تا تعاملات  و همکاری ها در بالاترین سطح شکل بگیرد.

دبیر شورای عالی مبارزه با پولشویی وزارت اقتصاد و دارایی افزود: ان شاء الله وظایف و تکالیف خود را در سطح داخلی به شکلی پیگیری کنیم که بتوانیم این ساختار را در سطح بین المللی به همگان نشان دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه