English

در گفت و گو با خبرگزاری موج مطرح شد؛

مسئولان اتوبوسرانی شهر تهران رو در رو به سوالات شهروندان پاسخ دادند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی از ملاقات حضوری مسئولان سامانه های اتوبوسرانی این شرکت با شهروندان و پاسخگویی به سوالات آنها خبر داد.

مسئولان اتوبوسرانی  شهر تهران  رو در رو به سوالات شهروندان پاسخ دادند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، پیمان سنندجی با بیان این مطلب افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده مسئولان سامانه های شرکت واحد در دو پایانه اتوبوسرانی صادقیه و همچنین جوانمرد قصاب به سوالات و انتقادات شهروندان پاسخ دادند.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت شهروندان در بهبود کیفی خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت ادامه داد:  رضایتمندی شهروندان و مسافران از نحوه ی خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی یکی از اولویت های برنامه ریزی این مجموعه در جهت رفع مشکلات و ارتقای کیفی خدمات است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران ضمن اشاره به اینکه طرح اجرا شده مستمر خواهد بود بیان کرد: یکی از شیوه های نظرسنجی، ملاقات حضوری مسئولان با شهروندان است که به همین منظور طی اطلاع رسانی قبلی این امکان فراهم شد تا مردم بتوانند دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را  با دست اندرکاران این حوزه در میان بگذارند.

در این دیدارهای حضوری، مردم با توضیحاتی که مدیران سامانه ها ارائه کردند با سیستم زمانبندی حرکت اتوبوس ها و همچنین سیستم کنترل نظارت هوشمند خطوط اتوبوسرانی نیز آشنا شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه