English

رئیس انجمن مدکاری اجتماعی خبر داد

برگزاری کنگره بین المللی ۶۰ سال مددکاری اجتماعی در ایران با شعار «گذشته، حال و آینده»

اولین کنگره بین المللی 60 سال مددکاری اجتماعی در ایران با شعار «گذشته، حال و آینده» در روزهای 27 و 28 آذرماه در محل باشگاه شماره یک شرکت نفت از ساعت ۸:۳۰ تا 18 برگزار خواهد شد.

برگزاری کنگره بین المللی 60 سال مددکاری اجتماعی در ایران با شعار «گذشته، حال و آینده»

به گزارش خبرگزاری موج، سید حسن موسوی چلک رئیس انجمن مدکاری اجتماعی، ضمن اعلام این خبر گفت: این کنگره با حضور دبیرکل فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی، رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه، معاون اروپایی فدراسیون و 15 انجمن مددکاری کشورهای مختلف از جمله آلمان، روسیه، ژاپن، هند و... برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف این کنگره تصریح کرد: ثبت تجارب 60 ساله مددکاری اجتماعی در ایران، انتقال تجارب هم به داخل کشور و هم کشورهای دیگر، آشنایی با تجارب جهانی مددکاری اجتماعی و ترسیم چشم انداز مددکاری اجتماعی در ایران در 20 سال آینده از اهداف این کنگره است. همچنین همزمان با برگزاری این کنفرانس از کسانی که 60 سال برای مددکاری اجتماعی ایران تلاش کرده اند نیز تجلیل و از تمبر کنگره نیز رونمایی می شود.

رئیس انجمن مددکاری اجتماعی در ادامه اظهار کرد: در این کنگره مسئولین جهانی، کشوری و استانی حضور خواهند داشت و این نقطه عطفی در تاریخ مددکاری اجتماعی ایران است. این کار برای اولین بار انجام می شود و با امضای تفاهم نامه با بقیه انجمن های عضو در زمینه انتقال تجارب، مستندات و سنجش شاخص سلامت اجتماعی در کشورها همراه خواهد بود.

موسوی چلک در ادامه با اشاره به دیگر محورهای کنگره افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست های علمی مشترک، بازدید از مراکز مرتبط با حوزه مددکاری اجتماعی و انتقال منابع علمی متقابل و همکاری های منطقه‌ای از دیگر محورهای این کنگره است.

لارم به ذکر است این نشست در روزهای 27 و 28 آذرماه در محل باشگاه شماره یک شرکت نفت از ساعت ۸:۳۰ تا 18 برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی