English

طرح آموزشی تفکیک پسماند از مبدا در منطقه ۷ اجرا می شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح آموزشی تفکیک پسماند از مبدا در سطح نواحی پنجگانه سطح منطقه خبر داد.

طرح آموزشی تفکیک پسماند از مبدا در منطقه 7 اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، رضا مددی با اشاره به اجرای طرح آموزشی تفکیک پسماند از مبدا در سطح نواحی پنجگانه افزود: در این طرح ضمن آموزش چهره به چهره به کلیه شهروندان و توزیع اقلام آموزشی توسط آموزشگران، آموزش های لازم در خصوص نحوه تفکیک پسماند و همچنین تعیین وقت ساعات جمع آوری آن به شهروندان داده می شود.

وی تصریح کرد: با آموزش های آموزشگران بازیافت به شهروندان 55 کوچه در سطح این منطقه به تفکیک صد درصدی پسماند از مبدا رسیده اند.

معاون شهردار منطقه 7 خاطرنشان کرد: توزیع مخازن 120 لیتری و کیسه های زیست تخریب پذیر در سطح کوچه های منتخب و اهدای جوایز به شهروندان نمونه توسط همکاران اداره مدیریت پسماند از دیگر اقداماتی است که در راستای تشویق شهروندان برای همکاری هرچه بیشتر در اجرای این طرح در حال انجام است.

به گفته وی برپایی شرایط جامع جمع آوری و اهدای رایگان مخازن و کیسه های زباله به تمام ساکنان کوچه های متقاضی و اعزام  تیم های آموزشی بازیافت به این محله ها از دیگر اقداماتی است که از سوی این معاونت در راس اقدامات قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه