English

به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر؛

جشنواره بازی های خیابانی برگزار می شود

به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص)، ولادت رییس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق (ع) و روز اخلاق و مهرورزی، جشنواره "بازی های خیابانی"برای ایجاد یک روز شاد و به یادماندنی در بین فرزندان و خانواده ها در منطقه 10 برگزار می شود.

جشنواره بازی های خیابانی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، سهیلا صادق زاده شهردار منطقه 10 ضمن اعلام این خبر گفت: جشنواره بازی های خیابانی "خیابان در اختیار بچه هاست!" با هدف ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین شهروندان و همچنین احیای بازی های بومی و محلی در روز چهارشنبه مصادف با ولادت مسعود حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) از ساعت 11 الی 14 در خیابان رودکی حدفاصل خیابان امام خمینی(ره) و خیابان مرتضوی برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره شامل بخش های طناب کشی، هفت سنگ، ماروپله، برج هیجان، بازی های فکری، ترامپولین، شطرنج، پینگ پنگ، تنیس و مینی گلف، دوچرخه سواری، مار و پله ترافیکی و ... به صورت رایگان و با حضور شهروندان انجام خواهد شد.

شهردار منطقه ضمن دعوت از شهروندان به همراه کودکان برای حضور در این جشنواره و بهره مندی آنان از فضای شاد یادآور شد: اکران تبلیغات محیطی، تعبیه و نصب وسیله بازی کودکان، سرسره، ماشین برقی و شارژی، میز پینگ پنگ، فوتبال دستی، تیردروازه به همراه فعالیت های فرهنگی، آموزشی، اجرای نمایش خیمه شب بازی و برگزاری مسابقات به همراه اهدای جوایز در غرفه های بازیافت، ترافیک و سلامت از دیگر فعالیت های این جشنواره خواهد بود.

صادق زاده ضمن عرض پوزش و درخواست از رانندگان محترم برای خودداری از تردد و پارک خودرو در محل اجرای جشنواره به منظور رفاه حال فرزندان یادآور شد: تمهیدات و تدابیر لازم برای سهولت در تردد وسایل نقلیه و شهروندان فراهم شده و با هماهنگی های صورت گرفته با پلیس راهور ضمن خودداری از پارک خودروها در محوطه محل برگزاری پیاده راه موقت بازی های خیابانی، خودروهای عبوری می توانند از مسیرهای جایگزین و تعیین شده در خیابان های مرتضوی،خوش، امام خمینی(ره) و رودکی تردد کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه