English

سردار کریمی خبر داد

ثبت ۵ هزار و ۵۰۰ درخواست کسر خدمت ایثارگری در پلیس + ۱۰

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا از ثبت حدود 5 هزار و 500 درخواست کسر خدمت ایثارگری در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس + 10 خبر داد.

ثبت 5 هزار و 500 درخواست کسر خدمت ایثارگری در پلیس + 10

به گزارش خبرگزاری موج، سردار ابراهیم کریمی با اشاره به آغاز ثبت نام از متقاضیان بهره مندی از کسر خدمت ایثارگری از روز گذشته ( یازدهم آذرماه ) اظهار داشت : همان طور که قبلا نیز اشاره شد برای تعیین افراد واجد شرایط دارای اولویت برای هر سال، همه جانبازان،آزادگان و رزمندگان باید براساس زمان بندی تعیین شده با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + 10 ) نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی با بیان این که تاکنون حدود 5 هزار و 500 نفر از ایثارگران،درخواست خود را در دفاتر پلیس +10 ثبت کرده اند،افزود: با توجه به مهلت یک ماهه در نظر گرفته شده، لازم است متقاضیان براساس زمان بندی مشخص برای ثبت درخواست خود اقدام کنند تا فرصت بهره مندی از این فراخوان را از دست ندهند.

سردار کریمی ادامه داد: براساس زمان بندی،جانبازان و آزادگان از تاریخ یازدهم تا بیستم آذرماه و ایثارگران دارای سابقه حضور در مناطق عملیاتی و جبهه ، از بیستم آذر ماه تا دهم دی ماه مهلت ثبت نام خواهند داشت.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا خاطر نشان کرد: به منظور تعیین دقیق افراد واجد شرایط برای استفاده از این تسهیلات، ضروری است ایثارگران فرم های مربوط را با دقت تکمیل و از طریق دفاتر مذکور ثبت کنند.

وی با بیان این مطلب که از تاریخ 96/9/19 قانون جدید ایثارگری اجرایی خواهد شد، افزود: کسرخدمت با مقررات قبلی تنها برای مشمولانی که تا تاریخ 96/9/19 به خدمت سربازی اعزام شده اند ، قابل محاسبه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه