English

سردار مهماندار:

مقدمات طرح زمستانه به زودی اجرا می شود

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مقدمات طرح زمستانه آماده و به مناطق ابلاغ شده است و به زودی اجرا خواهد شد.

 مقدمات طرح زمستانه به زودی اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با حضور در بوستان ولایت در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ در شهری زندگی می‌کنیم که بیش از ۴ میلیون خودرو در آن تردد می‌کنند و روزانه ۲۰ میلیون سفر داریم و در بعضی از ساعات صبحگاهی، عصرگاهی و شبانگاهی شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

وی افزود: بارش برف و باران  بر ترافیک و تردد خودروها در معابر شریانی و اصلی شهر تأثیرگذار است و در  روزهایی که بارندگی داریم ترافیک سنگین و نیمه سنگین می‌شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: پلیس راهور برای این ایام تدابیری را پیش بینی کرده است و در آماده باش ۱۰۰ درصد خواهد بود؛ ضمن اینکه مقدمات طرح زمستانه آماده و به مناطق ابلاغ شده است و به زودی اجرا خواهد شد.

سردار مهماندار بیان کرد: نقاطی از شهر که به هنگام بارندگی درگیر ترافیک می‌شوند را شناسایی کردیم و به شهرداری اعلام کردیم تا در این زمینه با ما همکاری کنند، همچنین معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در طول یک سال تجهیزات لازم را در این زمینه افزایش داد.

وی در پایان عنوان کرد:‌ شهروندان در زمان بارش برف و باران از انجام سفرهای غیرضروری که منجر به ترافیک و قفل شدن معابر می‌شود، خودداری کنند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه