English

وزیر آموزش و پرورش:

باید میل و رغبت به حضور در نماز جماعت را ارتقا دهیم

وزیر آموزش و پرورش گفت: باید نقش الگوبرداری از همکاران ستادی در برپایی نماز جماعت را تقویت و حضور فعالی در نمازهای جماعت داشته باشیم و میل و رغبت به حضور در نماز جماعت را ارتقا و موانع را بتدریج برطرف کنیم.

باید میل و رغبت به حضور  در نماز جماعت را ارتقا دهیم

به گزارش خبرگزاری موج، سید محمد بطحایی در مراسم تجلیل از خادمین نماز که در سالن اجتماعات وزارت آموزش و پرورش برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و ایام مبارک هفته وحدت گفت: لازم است از خادمینی که در روشن نگه داشتن چراغ نمازخانه‌ها تلاش می‌کنند قدردانی کنم.

وی افزود: آموزش و پرورش از موفق‌ترین دستگاه‌های اجرایی در برپایی نماز است؛ هرچند تلاش‌ها کفایت نمی کند و باید موفقیت‌های بیشتری کسب می کردیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در برپایی نماز آنگونه که شان مردم و جامعه اسلامی ماست عمل نشده و هنوز فاصله ما با آنچه باید باشد، زیاد است.

بطحایی ادامه داد: ما در حوزه‌های ستادی در بسیاری موارد سرمشق ارباب رجوع که برای کار اداری به ما مراجعه می کنند، هستیم. ارباب رجوع ما که برای امور اداری به ستاد می آید باید حساسیت همه ما را برای برپایی نماز جماعت لمس کند.

وی با اشاره به نقش الگوبرداری از همکاران ستادی در برپایی نماز جماعت عنوان کرد: تلاش می‌کنیم این حساسیت را تقویت و حضور فعالی در نمازهای جماعت داشته باشیم. باید میل و رغبت به حضور  در نماز جماعت را ارتقاء و موانع را بتدریج برطرف کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه