English

رئیس دیوان عدالت اداری:

بسیج کاری به خطوط سیاسی ندارد

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: بسیج است که به موقع دفاع می کند و کاری به خطوط سیاسی ندارد و به خاطر دفاع از مملکت و ارزش های اسلامی به میدان می‌آید.

بسیج کاری به خطوط سیاسی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین محمدکاظم بهرامی در نطق پیش از دستور جلسه هفتم آذر هیات عمومی دیوان عدالت اداری با تبریک 9 ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) و هفته بسیج اظهار کرد: بسیج افتخار بزرگی بود که حضرت امام راحل اوایل انقلاب دستور راه اندازی آن را صادر کردند.
 
وی با اشاره به مبانی قرآنی شکل گیری بسیج به تفسیر آیه 60 سوره انفال «وأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللّهِ وَ عَدُوَّکُمْ ..» پرداخت و گفت: این آیه بیان می‌دارد که هر نیرویی در قدرت دارید برای مقابله با آنها (دشمنان) آماده سازید و اسب های ورزیده (برای میدان نبرد) تا به وسیله آن دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید و (همچنین) گروه دیگری غیر از اینها را که شما نمی شناسید و خدا آنها را می شناسد و هر چه در راه خدا (و تقویت بنیه دفاعی اسلام) انفاق کنید به طور کامل به شما بازگردانده می شود و به شما ستم نخواهد شد.

نقش موثر بسیج در هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع از کشور

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به نقش موثر بسیج در هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع از کشورمان، گفت: بعد از جنگ هم برخی سودای جنگ با ایران را داشتند و آن را به عنوان گزینه روی میز گذاشتند، ولی با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و حضور نیروهای مقاومت بسیج و قدرت بازدارندگی دفاعی و هوشیاری مردم ناکام ماندند.
 
وی با بیان فرمایش حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه کشوری که 20 میلیون جوان دارد باید 20 میلیون بسیجی داشته باشد، گفت: امام راحل همچنین فرمودند چنین مملکتی آسیب پذیر نیست و ابزار امیدواری کردند که بسیج مستضعفان الگویی برای همه مسلمانان دنیا باشد و قرن پانزدهم را قرن شکستن بت‌ها دانستند.
 
بهرامی با تبریک شکست داعش در منطقه و تقدیر از سردار قاسم سلیمانی، مجموع جان باختگان در جنگ سوریه را به نقل از رسانه ها 343511 اعلام کرد و موفقیت جبهه اسلام در جنگ با داعش را مرهون رشادت‌های بسیج مردمی دانست.
 
وی با اشاره به کشتار مسلمانان و شیعیان در میانمار و یمن بر تقویت روحیه بسیجی در میان مسلمانان جهان تاکید و خاطرنشان کرد: حضور بسیج کشور را بیمه می‌کند، بسیج است که به موقع دفاع می کند و کاری به خطوط سیاسی ندارد و به خاطر دفاع از مملکت و ارزش های اسلامی به میدان می‌آید.
 
رئیس دیوان عدالت اداری در پایان ابراز امیدواری کرد که همگان در عمل هم بسیجی باشند و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نکنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی