English

والدین نظارت غیر مستقیم بر فرزندان خود را جدی بگیرند

مشاور امور فرهنگی و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر بر نظارت غیر مستقیم والدین بر فرزندان خود تاکید کرد.

والدین نظارت غیر مستقیم بر فرزندان خود را جدی بگیرند

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، "حجت الاسلام ناصر نقویان" در جلسه کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر که در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه برگزار شد، گفت: همانطور که باید مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پیگیری شود، باید مطالبات مردم نیز پیگیری و حل شوند؛ چرا که مردم و کودکان این مرز و بوم میراث‌دار نظام هستند و این نظام برای آنها است.

وی بر کنترل فرزند توسط والدین‌ تاکید کرد و افزود: هر چقدر کودکان تحت آموزش‌های مهارت‌های زندگی باشند اما اگر در خانه‌ و با تجهیزات وسایل الکترونیکی تنها باشند، خواه ناخواه به سمت ناهنجاری کشانده می‌شوند، لذا والدین باید بر فرزندانشان کنترل و نظارت‌ غیر مستقیمی داشته باشند.

مشاور امور فرهنگی و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد گفت: برای پیشگیری از اعتیاد در جامعه باید نهاد خانواده تقویت شود، در این صورت از بروز بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه نمایندگانی از دستگاه‌های عضو کمیته حضور داشتند و به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه