English

جزئیات کشف بیش از ۱۲۸ کیلو مواد مخدر در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف بیش از ۱۲۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.

جزئیات کشف بیش از ۱۲۸ کیلو مواد مخدر در البرز

به گزارش خبرگزاری موج، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: بنا بر اطلاعات به دست آمده مشخص شد شخصی اهل یکی از استان‌های شمال غربی کشور قصد تحویل گرفتن مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در محور شهریار-کرج را دارد.

وی افزود: بلافاصله اکیپی از مأموران پلیس مبارزه بامواد مخدر البرز به محل اعزام شدند و به صورت نامحسوس محور مذکور را تحت کنترل قرار دادند که در نهایت خودروی مذکور مورد شناسایی و تعقیب قرار گرفت.

سردار محمدیان گفت: با توجه به اینکه محل انجام عملیات، حوزه استحفاظی پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه غرب استان تهران بود با آن پلیس نیز برای انجام عملیات مشترک هماهنگی شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: با رصد نامحسوس تحرکات نامبرده مشخص شد که متهم مواد مخدر را تحویل گرفته و قصد انتقال آن‌ها را دارد.

وی ابراز داشت: مأموران در یک عملیات غافلگیرانه خودروی پژوی نامبرده را متوقف و در بازرسی از اتومبیل او دو کیسه حاوی هفت بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۶۸ کیلو و ۱۰۰ گرم کشف کردند.

سردار محمدیان اظهار کرد: در ادامه عملیات ماموران با هماهنگی مقام قضایی به منزل محل دپو مواد مخدر اعزام و شخصی را که در آنجا حضور داشت، دستگیر کردند.

وی گفت: مأموران با بررسی منزل مورد نظر مقدار ۶۰ کیلو و ۸۸۰ گرم تریاک که در اتاق خواب و داخل کمد دیواری به طرز بسیار ماهرانه‌ای پنهان شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی البرز در پایان گفت: متهمان به همراه پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه