English

دریافت دفترچه بیمه سلامت همچنان رایگان است

دریافت دفترچه برای افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، سایر اقشار و روستاییان همچنان رایگان است.اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد: تمدید دفترچه بیمه سلامت همگانی رایگان برای بیش از چهارده میلیون بیمه شده تحت پوشش و افرادی که یکبار به عضویت این صندوق در آمده‌اند، اما در حال حاضر فعال نیستند، همچنان رایگان انجام می شود.

دریافت دفترچه بیمه سلامت همچنان رایگان است

به گزارش خبرگزاری موج، در این اطلاعیه آمده است: هیچ تغییری در مورد بیمه رایگان اعضای تمام صندوقهای بیمه سلامت صورت نگرفته است. برای افراد تحت پوشش صندوق بیمه همگانی رایگان منتظر ابلاغ آزمون ارزیابی وسع از سوی هیات دولت بوده و به موجب قانون برای ورود به صندوق بیمه همگانی رایگان باید  آزمون ارزیابی وسع انجام شود.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: کسانی که برای اولین بار اقدام به ثبت نام در صندوق بیمه همگانی رایگان میکنند، ارزیابی می‌شوند و نتیجه به این سازمان منعکس می‌شود. سپس این سازمان بر اساس نتایج فوق افراد را بیمه می‌کند. همچنین اگر متقاضی نخواهد ارزیابی وسع برای او انجام شود، می‌تواند با پرداخت حق سرانه، صندوق بیمه ایرانیان را انتخاب کند که پنجاه درصد حق بیمه را نیز دولت پرداخت می کند.
در وضعیت فعلی همه بیمه شدگان بیمه همگانی رایگان تحت پوشش این سازمان و افرادی که قبلا ثبت نام کرده، اما فعال نیستند، میتوانند به صورت  رایگان دفترچه را تمدید کنند. دریافت دفترچه برای افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، سایر اقشار و روستاییان همچنان رایگان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه