English

متخصصین پوست از آغازین ساعات واقعه در مناطق زلزله زده غرب کشور در مناطق حضور یافتند

متخصصین پوست کشورمان همگام با سایر گروه های امدادی و پزشکی، آغازین ساعات واقعه در مناطق زلزله زده غرب کشور حضور یافته و به هموطنان خدمت ارائه کرده اند.

متخصصین پوست از آغازین ساعات واقعه در مناطق زلزله زده غرب کشور در مناطق حضور یافتند

به گزارش خبرگزاری موج، دکتر محمدعلی نیلفروش زاده رئیس انجمن متخصصین پوست ایران با بیان این مطلب که اتحاد و همدلی گروه های مختلف امدادی و پزشکی رمز پیشرفت خدمت رسانی به مصدومان و زلزله زدگان است، گفت: با هماهنگی انجمن متخصصین پوست ایران و شاخه این انجمن در کرمانشاه، تعدادی از همکاران متخصص پوست و مو، جهت ویزیت و ارائه خدمات پزشکی، درمانی مورد نیاز در مناطق زلزله زده حاضر شده اند.

وی با اشاره به افتتاح حساب بانکی ویژه برای هموطنان زلزله زده، گفت: در آغازین ساعات فراخوان، حدود ۲۰۰ میلیون تومان توسط ۳۰۰نفر از پزشکان متخصص پوست و اعضای انجمن جمع آوری شد که همچنان این روند ادامه دارد.

نیلفروش زاده تصریح کرد: با این کمک نقدی توسط متخصصین پوست کشور و همچنین بخشی از درآمد کنگره علمی انجمن پوست، قصد داریم همانند سال۸۲ شهر زلزله زده بم، طبق نیاز مردم و هماهنگی های لازم درمانگاه اختصاصی یا مدرسه در یکی از شهرستان های آسیب دیده کرمانشاه احداث کنیم.

رئیس انجمن متخصصین پوست ایران افزود: اکنون گروهی از متخصصین این رشته به نمایندگی از همکاران آمادگی خود را برای حضور دوره ای در مناطق زلزله زده نسبت به انجام معاینات لازم پوست و مو، جهت جلوگیری از امراض احتمالی و اپیدمی، همچنین بیماریهای پوستی فصل توصیه های لازم اعلام کرده اند.

وی در پایان تاکید کرد: اینگونه خدمات جنبه نوعدوستی داشته و هیچ عاملی جز انجام وظیفه  انسانی و اخلاقی موجب چنین اتحاد و همدلی نخواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه