English

معاون وزیر بهداشت اعلام کرد

تامین تجهیزات تخریب شده بخش دیالیز در بیمارستان های کرمانشاه

معاون درمان وزیر بهداشت گفت: با توجه به نیازمندی بیماران دیالیزی در مناطق زلزله‌زده، تلاش ما فراهم سازی تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات به این بیماران است.

تامین تجهیزات تخریب شده بخش دیالیز در بیمارستان های کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج، جان بابایی گفت: استقرار کانکس‌هایی جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی و ساخت و بازسازی مراکز آسیب دیده در آینده نزدیک از جمله اقدامات ما در راستای کنترل و مدیریت چالش‌های پیش رو در حوزه بهداشت و درمان است.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی‌های به عمل آمده تا پایان سال، هر هفته یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به عنوان معین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مناطق زلزله‌زده حضور داشته و به ارائه خدمت می‌پردازد.

معاون درمان وزیر بهداشت ادامه داد: خوشبختانه تمام بیماران اعزامی به بیمارستان‌های تهران در ۲۴ ساعت اول، خدمات درمانی خود را دریافت کرده و با هماهنگی معاونت اجتماعی وزارت بهداشت هزینه بازگشت و سفر آن‌ها تامین شده و پیگیری خدمات پس از جراحی این بیماران در دستور کار و از جمله اهداف سفر ما به کرمانشاه است.

بنا بر اعلام وب‌دا، وی ادامه داد: تجهیز و توسعه بخش دیالیز کرمانشاه پیشتر هم از جمله اولویت ما در هماهنگی‌های به عمل آمده با خیرین و معاونت اجتماعی وزارت بهداشت بود و اکنون با توجه به نیازمندی بیماران دیالیزی در مناطق زلزله‌زده، تلاش ما فراهم سازی تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات به این بیماران است.

معاون وزیر بهداشت گفت: تمام تجهیزات تخریب شده بخش دیالیز بیمارستان‌های سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب را در جهت خدمت رسانی به بیماران نیازمند تامین کردیم و و از این بابت نگرانی خاصی وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه