English

اطلاعیه تامین اجتماعی به بیمه شدگان و بازنشستگان

سازمان تامین اجتماعی برای چندین بار با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: کارکنان واحدهای اجرایی و درمانی این سازمان هیچ گونه تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به منازل بیمه شدگان به منظور ارائه کارت سلامت و غیره نداشته و ندارند.

اطلاعیه تامین اجتماعی به بیمه شدگان و بازنشستگان

به گزارش خبرگزاری موج، گزارش شده است مجموعه ای تحت عنوان متولی بیمه سلامت با در اختیار داشتن برخی از اطلاعات بیمه شدگان و مستمری بگیران و بازماندگان بیمه شدگان متوفی سازمان تامین اجتماعی، با برقراری تماس تلفنی و بعضاً با مراجعه حضوری به درب منازل این افراد، ادعای صدور کارت طلائی سلامت و رفاه کارت می کنند که بیمه شدگان و بازنشستگان عزیز هوشیار باشند که این ادعاها کذب است.

اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی برای چندین بار با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: کارکنان واحدهای اجرایی و درمانی این سازمان هیچ گونه تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به منازل بیمه شدگان به منظور ارائه کارت سلامت و غیره نداشته و ندارند و مخاطبان؛ هرگونه برنامه جدید این سازمان را فقط از طریق سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی و یا رسانه های جمعی پیگیری کنند. اصل موضوع نیز از سوی مراجع ذیربط در سازمان تامین اجتماعی در حال پیگیری و برخورد قانونی است.
از بیمه شدگان و مستمری بگیران محترم تقاضا می شود در صورت تماس و یا مراجعه حضوری افراد ذکر شده، مراتب را از طریق شماره تلفن ١٤٢٠ به مرکز ارتباطات مردمی این سازمان گزارش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه