English

۹ کشته و ۲۱ مجروح در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته جاده های کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح تصادفات ۲۴ ساعته گذشته جاده های کشور گفت : در این حوادث ۹ نفر کشته و ۲۱ نفر مجروح شدند.

۹ کشته و ۲۱ مجروح در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته جاده های کشور

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ نادر رحمانیاظهار داشت:تصادف یک دستگاه سواری پیکان و اتوبوس ولوو در شمال استان فارس، منجر به کشته شدن ٥ نفر سرنشین پیکان شد.

وی درباره این تصادف که ساعت ١٨:٣٠ پنجشنبه و کیلومتر ٣٠ سروستان اتفاق افتاده، گفت: به گزارش پلیس راه فسا این تصادف به علت تغییر مسیرناگهانی راننده پیکان بوده است. این اتوبوس با ۲۲ نفر مسافر  از مبدا شیراز به مقصد استهبان و متعلق به تعاونی ایران پیما است.

رحمانی، همچنین به تصادف بین یک دستگاه وانت پیکان با پژو ٤٠٥ در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: این تصادف در ساعت ١٥:٣٠ پنجشنبه اتفاق افتاده و ٣ نفر کشته و ٢ نفر مجروح به جای گذاشته است .علت، انحراف به چپ راننده وانت پیکان بوده است.

همدان: تصادف ٢ دستگاه پراید

ساعت ٥:٣٠ صبح جمعه، تصادف ٢ دستگاه سواری پراید، در کیلومتر ٣ قهاوند-کمیجان اتفاق افتاد که این تصادف یک نفر کشته و ٣ نفر مجروح به جای گذاشته است. علت تصادف، بی توجهی راننده یکی از پرایدها به جلو بوده است.

خراسان جنوبی: سواری جک و تندر ٩٠

این بار تصادف در کیلومتر ٣٢ محور شوشود اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه سواری جک و تندر ٩٠ باهم تصادف کرده اند. تصادف، ساعت ١٧پنجشنبه روی داده که منجر به مجروح شدن ٩ نفر شده است. علت تصادف، رعایت نکردن فاصله طولی توسط راننده جک بوده است.

خراسان رضوی: واژگونی پراید

ساعت ١٣ پنجشنبه، واژگونی یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر ١٠ جاده مشهد-فریمان منجر به مجروح شدن ٥ نفر سرنشین این خودرو شد.علت این تصادف، تخطی راننده پراید از سرعت مطمئنه بوده است.

کهگیلویه و بویراحمد: آمبولانس و پژو

ساعت ٢٢:٣٠ پنجشنبه ، تصادف یک دستگاه آمبولانس و سواری پژو ٤٠٥ در  کیلومتر ٥ محور یاسوج-اصفهان اتفاق افتاد که این تصادف ٢ نفر مجروح(سرنشین آمبولانس) به جای گذاشته است. علت تصادف، رعایت نکردن حق تقدم از سوی راننده پژو ٤٠٥ بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه