English

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مرزی ایران و عراق/ ترافیک نیمه‌سنگین در مسیرهای برگشت زائران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور خبر داد و گفت: در مسیرهای برگشت زائران اربعین حسینی ترافیک نیمه‌سنگین و پرحجم است.

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مرزی ایران و عراق/ ترافیک نیمه‌سنگین در مسیرهای برگشت زائران

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ نادر رحمانی در مورد وضعیت ترافیکی محورهای مرزی ایران و عراق اظهار کرد: در محور مهران به ایلام‌ در محدوده صالح‌آباد در مسیر بازگشت زائران اربعین ترافیک نیمه‌سنگین  است.

وی افزود: این محور از ساعت ۱۶ روز گذشته از مهران به ایلام و صالح آباد یک طرفه شده و محور ملکشاهی به عنوان جایگزین برای مسیر رفت از ایلام به مهران قابل استفاده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در مورد وضعیت ترافیک سایر پایانه‌های مرزی نیز گفت:‌ محورهای چذابه به بستان و سوسنگرد دارای ترافیک پرحجم است. همچنین ترافیک در محور شلمچه به خرمشهر نیمه‌سنگین است.

سرهنگ رحمانی در ادامه عنوان کرد: محورهای سرابه به حمیل و از حمیل به اسلام آباد و در ادامه از اسلام‌آباد به ماهیدشت بار برگشت زوار به صورت پرحجم اما روان است.

وی در مورد وضعیت جوی محورهای کشور نیز گفت: در اغلب محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، ‌ گیلان و مازندران بارش باران را شاهد هستیم. همچنین محورهای بستان آباد در آذربایجان شرقی و ماکو در استان آذربایجان غربی و محور اسالم به خلخال با مه‌گرفتگی همراه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه