English

تامین ایمنی مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین توسط آتش نشانان

نیروهای آتش نشانی تهران با استقرار در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی(ع)، تامین ایمنی راهپیمایان را بر عهده دارند.

تامین ایمنی مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین توسط آتش نشانان

به گزارش خبرگزاری موج، سعید شریف زاده با اشاره به مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی(ع) گفت: آتش نشانان روز پنج شنبه ۱۸ آبان، به طور ویژه تامین ایمنی مراسم راهپیمایی را بر عهده خواهند داشت.

استقرار ۱۴۰ آتش‌نشان در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی(ع)

وی با اشاره به آماده باش ۱۳۰ ایستگاه آتش نشانی در این مراسم افزود: ۱۴۰ نفر از آتش نشانان به همراه ۶۰ دستگاه خودروهای سبک و سنگین عملیاتی و ۲۶ دستگاه موتورسیکلت از ساعت ۶:۳۰ صبح تا پایان مراسم راهپیمایی در مسیر میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) مستقر هستند تا بتوانند با آمادگی کامل در کوتاه ترین زمان ممکن خود را برای امداد رسانی به شهروندان به محل حوادث احتمالی برسانند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه تعدادی از مدیران عملیاتی این سازمان با خودروهای خود به صورت گشت زنی از مکان های مختلف در مسیر راهپیمایی و استقرار نیروهای آتش نشانی سرکشی می کنند ، تصریح کرد: این نیروها تأمین ایمنی شهروندان را به صورت همه جانبه بر عهده دارند.

شریف زاده از شهروندان خواست که همانند همیشه با آتش نشانان و گروه های امدادی همکاری لازم را داشته باشند، یادآور شد: در صورت بروز هر حادثه ای خونسردی خود را حفظ کرده و از محل حادثه فاصله بگیرند و در اسرع وقت با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و یا نیروهای آتش نشانی مستقر در مسیر راهپیمایی را از حادثه با خبر کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی