English

در گفتگو با موج مطرح شد؛

بررسی وضعیت ترافیکی مرزهای مواصلاتی کشور به عراق

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک پرحجم و روان در مسیرهای منتهی به مرزهای سه‌گانه مهران، شلمچه و چزابه خبر داد و گفت: در برخی محورهای آذربایجان غربی، گیلان و مازندران بارش باران جریان دارد.

بررسی وضعیت ترافیکی مرزهای مواصلاتی کشور به عراق

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در ارتباط با وضعیت ترافیکی مرزهای مواصلاتی کشور به عراق بیان کرد: در حال حاضر محور ایلام_مهران محدوده صالح آباد ترافیک پرحجم و مسیر دهلران_مهران سوسنگرد_بستان_چزابه، اهواز_خرمشهر به شلمچه در هر دو مسیر رفت و برگشت ترافیک پرحجم و روان است.

وی ادامه اداد: شاهد گره ترافیکی در محور های مواصلاتی منتهی به مرز یا برگشت از مرزهای مهران شلمچه و چزابه به کشور نیستیم.

رحمانی در خصوص سایر محور های مواصلاتی کشور اظهار داشت: در سایر محور های مواصلاتی مانند آذر بایجان غربی، محور فومن_رشت در گیلان و استان مازندران محوره کناره شاهد بارندگی هستیم.

آخرین وضعیت جوی محورهای اصلی کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در مورد شرایط جوی به وجود مه‌گرفتگی در برخی از محورها اشاره کرد و گفت: محورهای همدان-زنجان، آزادراه ساوه-همدان و محور رضی-گرمی در استان اردبیل با مه‌گرفتگی همراه است.

سرهنگ رحمانی در مورد ترافیک ورودی تهران نیز گفت: در آزادراه قزوین-کرج و کرج-تهران در محدوده‌های ترمینال شهید کلانتری، پل فردیس، پل کلاک و گرمدره ترافیک سنگین است. همچنین آزادراه‌ها و جاده‌های قدیم ساوه-تهران و قم-تهران با ترافیک نیمه‌سنگین همراه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه