English

رئیس پلیس راهور ناجا:

موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی باعث کاهش تصادفات می‌شوند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: راه اندازی ایستگاه های صلواتی و موکب ها باعث می شود رانندگان به اندازه کافی استراحت و با آرامش خاطر رانندگی کنند که این خود منجر به کاهش حوادث جاده‌ای تا حجم گسترده‌ای می‌شود.

موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی باعث کاهش تصادفات می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار تقی مهری در بازدید از محور سه راهی کارزان شهرستان سیروان گفت: طی بازدیدی که از محور استان ایلام داشته‌ایم، در ورودی استان، وضعیت رفت و آمد در جاده ها پرحجم ولی روان است و رانندگان عزیز هم به خوبی مراعات می کنند.

وی افزود: نکته‌ قابل توجه و قابل تحسین آن است که چندین ایستگاه صلواتی و موکب در حاشیه جاده ها مشاهده کردیم که مردم با شور و عشق و علاقه ای که به امام حسین(ع) دارند به صورت مردمی و خودجوش موکب ها را راه اندازی کرده اند و از زائران اربعین حسینی که وارد استان می شوند، پذیرایی می کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا به نقش موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی در کاهش تصادفات اشاره و خاطرنشان کرد: در ایام منتهی به اربعین که جاده های مرزی شلوغ تر هستند، راه اندازی ایستگاه های صلواتی و موکب ها باعث می شود رانندگان به اندازه کافی استراحت و با آرامش خاطر رانندگی کنند که این خود منجر به کاهش حوادث جاده‌ای تا حجم گسترده‌ای می‌شود.

بر اساس گزارش سایت پلیس، سردار مهری در پایان به زائرانی که از سفر عتبات عالیات در حال بازگشت هستند، توصیه کرد که پس از استراحت کامل با احتیاط رانندگی و از هر گونه سبقت و سرعت غیر مجاز جدا خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه