English

رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

بیش از ۱۷۰ توقفگاه برای زائران پیش بینی شده است

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: بیش از 170 توقفگاه برای زائران پیش بینی شده است که این توقفگاه ها گنجایش اسکان 260 هزار نفر را داراست.

بیش از 170 توقفگاه برای زائران پیش بینی شده است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمد شرفی با اشاره به ماموریت پلیس در برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی (ع) در نظم و امنیت کامل اظهار کرد: سال گذشته در مرز با تراکم زیاد جمعیت مواجه بودیم و گاهی مشکلاتی برای برخی زائران به دلیل ازدحام جمعیت به وجود می‌آمد، بنابراین در راستای بهره‌مندی از تجربیات گذشته،  اجرای طرح مدیریت و کنترل جمعیت زائر  با هدف مدیریت تراکم زائران در مرزها، تامین نظم و امنیت در طول مسیر، خصوصا برای جلوگیری از ورود و خروج بدون ضابطه افراد فرصت‌طلب از مرزها، ارائه خدمات موثر و بهتر به زائران و... در دستور کار پلیس پیشگیری ناجا قرار گرفت.

وی با اشاره به پیش‌بینی بیش از 170 توقفگاه برای زائران افزود: توقفگاه‌ها در نظر گرفته شده تا در شرایط اضطراری و به منظور رفاه حال عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) بتوانیم زائران را در این مکان‌ها که گنجایش اسکان 260 هزار نفر را داراست، اسکان دهیم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا اضافه کرد: در این توقفگاه‌ها خدمات رفاهی، بهداشتی و درمانی برای نیازمندان در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت پلیس، فرمانده قرارگاه  ابوذر اربعین، با بیان اینکه پلیس پیشگیری ناجا با تمام ظرفیت، امکانات و استعداد خود در این کنگره عظیم شرکت کرده است،  به همت شبانه‌روزی تمامی رده‌های تابعه پلیس پیشگیری از جمله پلیس فرودگاه، راه آهن و سایر رده‌های پیشگیری فعال در سراسر کشور در راستای اجرای ماموریت‌های محوله اشاره و اظهار امیدواری کرد در سایه عنایت و الطاف خداوندی و تلاش کارکنان خدوم نیروی انتظامی، زائران حسینی  بتوانند در کمال آرامش و امنیت به شهرهای خود بازگردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی