English

مسوول اداری و مالی مرکز پزشکی حج و زیارت گفت

آزمایش رایگان برای زوار با تجویز پزشکان

مسوول اداری و مالی مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: در درمانگاه ولایت، زوار با تجویز پزشکان می‌توانند از 20 نوع آزمایش به صورت رایگان بهره مند شوند.

آزمایش رایگان برای زوار با تجویز پزشکان

به گزارش خبرگزاری موج، نظری  مسوول اداری و مالی مرکز پزشکی حج و زیارت  از استقرار همزمان 6 پزشک و ارائه خدمات به زائران اربعین در نجف خبر داد و گفت: همزمان 6 پزشک عمومی و متخصص به همراه تیم‌های پرستاری متشکل از خانم و آقا در حال پوشش خدمات پزشکی درمانی هستند‌.

وی با اشاره به اینکه این درمانگاه از 28 مهرماه رسما در حال ارائه انواع خدمات پزشکی و درمانی به زوار اربعین حسینی است، تصریح کرد: در درمانگاه ولایت، زوار با تجویز پزشکان می‌توانند از 20 نوع آزمایش به صورت رایگان بهره مند شوند.

نظری با بیان اینکه بخش تزریقات در این درمانگاه فعال است، افزود: در بخش‌های پذیرش و داروخانه درمانگاه ولایت نیز، نیروهای اعزامی از مرکز حج زیارت به همراه تکنسین‌های دارویی به ارائه خدمت به مردم می‌پردازند.

خدمت رسانی شبانه روزی در درمانگاه ولایت 

مسوول اداری و مالی مرکز پزشکی حج و زیارت با اشاره به خدمت رسانی شبانه روزی در درمانگاه ولایت واقع در هتل نباء شهر نجف بیان کرد: همه روزه نیروهای درمانی عمومی و متخصص شامل متخصصان داخلی، قلب و عروق، مغز و اعصاب، ارتوپدی، زنان و جراحی، آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه