English

معاون حمایت خانواده کمیته امداد تهران:

بیشترین تمرکز کمیته امداد پرداخت کمک‌ معیشت به مددجویان تحت حمایت است

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران گفت: بیشترین تمرکز کمیته امداد پرداخت کمک‌ معیشت به مددجویان تحت حمایت است.

بیشترین تمرکز کمیته امداد پرداخت کمک‌ معیشت به مددجویان تحت حمایت است

به گزارش خبرگزاری موج، علی کریمی اصل معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران بابیان اینکه کمیته امداد تلاش می‌کند با حمایت و همکاری کارگزاران نظام، مردم و اراده مددجویان، مشکلات جامعه هدف تحت حمایت این نهاد را به حداقل برساند، بیان کرد: بیشترین تمرکز کمیته امداد پرداخت کمک‌معیشت به مددجویان تحت حمایت است به‌طوری‌که حدود ۵۶ هزار خانوار از این نهاد ماهانه کمک‌معیشت بلاعوض دریافت می‌کنند.

پرداخت کمک‌هزینه اجاره مسکن به مددجویان تهرانی

وی با اشاره به اینکه 1433 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان تهران در نیمه نخست سال جاری از  کمک‌هزینه اجاره مسکن بهره‌مند شدند، افزود:  برای این تعداد خانوار تحت حمایت  ۱۴۷ میلیون تومان  از محل کمک‌های مردمی  به‌منظور کمک به تأمین هزینه‌های اجاره منازل به خانوارهای مستأجر تحت حمایت در استان تهران پرداخت‌شده است.

کریمی اصل با اشاره به اینکه سالیانه نسبت به ارائه انواع معافیت‌های قانونی مددجویان در اخذ انشعابات آب، برق و فاضلاب اقدام می‌شود، بیان کرد: معافیت پرداخت عوارض شهرداری و انشعابات شامل پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری، هزینه انشعاب آب، برق و فاضلاب برای یک‌بار و در واحد مسکونی شهری و روستایی با رعایت تمامی استانداردهای الگوی مصرف خواهد بود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران ادامه داد: در نیمه نخست سال ۹۶ در قالب اجرای طرح معافیت جامعه هدف این نهاد از هزینه انشعابات، ۲۵۳ خانوار تحت حمایت در استان از این تسهیلات به‌طور رایگان استفاده کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه از مجموع انشعابات ارائه‌شده ۱۰۵ مورد در بخش فاضلاب، ۴۰ مورد انشعاب آب، ۵۵ مورد انشعاب برق، ۲۶ مورد انشعاب گاز است، بیان کرد: علاوه بر این پنج مورد گواهی ساختمان و ۱۱ مورد هم عوارض شهرداری خانوارهای نیازمند تحت حمایت این نهاد به‌صورت رایگان پرداخت شده است.

کریمی اصل یادآور شد: مددجویان متقاضی دریافت انشعابات  آب، برق و گاز می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و دریافت معرفی‌نامه به ادارات مذکور مراجعه و از این انشعابات رایگان بهره‌مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه