English

اطلاعیه شرکت بهره برداری متروی تهران در خصوص حبس شهروندان و اهالی رسانه در متروی مصلی

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه پیرو درج خبری با عنوان "حبس شهروندان و اهالی رسانه در متروی مصلی" در برخی از خبرگزاری‌ها اطلاعیه داد.

اطلاعیه شرکت بهره برداری متروی تهران در خصوص حبس شهروندان و اهالی رسانه در متروی مصلی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری قطار شهری تهران و حومه، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه پیرو درج خبری با عنوان "عدم هماهنگی مترو تهران مردم را سرگردان کرد/ درب های مترو مصلی امام بسته است" در برخی از خبرگزاری‌ها به اطلاع می‌رساند؛ ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) واقع در خط یک متروی تهران، در مجموع دارای 5 ورودی است که یک ورودی در ضلع شمالی واقع در بزرگراه رسالت سمت شرق به غرب و به غیر از آن 4 ورودی جنوبی در نزدیکی مجموعه مصلی تهران است.

 از میان این 4 ورودی، 2 ورودی که به پیاده روی روبروی مجموعه باز می‌شود در تمام ساعات فعالیت متروی تهران از جمله در روز شنبه 6 آبان باز و پذیرای شهروندان عزیز است.

اما مسئولیت 2 ورودی دیگر مربوط به این ایستگاه که در داخل محوطه مصلی امام خمینی (ره) ساخته شده‌اند با مدیریت محترم مجموعه مصلی تهران است که بر اساس صلاحدید آن مدیریت باز یا بسته است؛ بنابراین شرکت بهره برداری متروی تهران مسئولیتی نسبت به این ورودی‌ها ندارد.

صبح امروز برخی از خبرگزاری‌ها از بسته بودن در ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) و حبس خبرنگاران درآن خبر داده بودند، در حالیکه دو ورودی اصلی ایستگاه که در مجاورت مصلی تهران قرار دارند باز بودند و تنها ورودی‌های محوطه که مسئولیت آنها در حیطه فعالیت شرکت بهره برداری متروی تهران نیست، بسته بودند.

اصحاب رسانه در مترو

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی